Instagram

Instagram

Thursday, September 23, 2010

saya xmo cakap yg saya bizi..

Hye a-beribodi...(everybody)..kerana dek tahap kemalasan yg meluap2 untuk menulis entry terbaru, maka blog ni mmg jarang di apdet..sori ok...tgk je la...hari ke-4 persekolahan baru nk tulis smule entry baru...mmg HARU...nak nak lagi mmg keje pun bertambah...bile keje bertambah, emosi jadi x menentu...sbb nk kene pikir, mane satu saya perlu buat dahulu...pastu bile emosi bertambah, mule la jadi serba tak kene..haihhh....*saya x mo salahkan kebizian saya kalu buleh*

Skolah buke smule, keje saya mule cam biase...seawal jam 7 pagi dh bersiap nk g keje...pastu di tambah lagi ngn keBIZIan (sesaje buat bizi) dgn persiapan E-day along saya...dah sah sah die xmo amik port sgt..asalkan barang2 persiapan die, siap dan sedia dibawa bertandang ke rumah pihak sebelah perempuan...majlisnye lambat lagi..tp, oleh kerana SAYA ni merangkap Pengurus Projek..maka, semua hantaran perlulah saya ambil tahu...kene buat sendiri OK...DIY konsepnye...haihh...sib baik la saya ni BERBAKAT sket kan..buleh la stakat nk gubah bunge sekuntum dua nk deco kt hantaran tu...lepas la gak....so, setiap malam, saya akan testing satu demi satu hantaran, sebab bile sehari sebelum tarikhnye, saya tidak akan mengalami masalah KEKURANGAN IDEA...

Kerja2 belakang tabir utk majlis tunang/kawin ni bukan semudah yg disangkakan..ini baru along saya..belom saya sendiri...sebab kalu majlis ni,majlis saya,,...sure dabel tripel bizi..sebab kene pikir dan selesaikan majlis sendiri...*plz jgn tanye saya, bile turn saya pulak untuk bertunang, saya XMO jawab buat mase ni*

pastu dgn kebizian untuk menyelesaikan majlis di sekolah..(grand event...diperbetulkan ye)...sebab ape x sabar??sebab, saya mmg desperado sgt nk LETAKkan jawatan yg tak bergaji tu...byk sgt kumen itu ini...ade je yg tak betul...seperti RUMAH SIAP PAHAT BERBUNYI...susah betul nk tutup mulut org ni...STAPLE terus kang baru tawww...sampai ke hari ni, majlis yg bakal dijalankan itu dah 80% siap dirancang..tinggal nk book sane sini, tup tup ade plak yg membantahnye...sian kat yg memerah idea...mmg ternyatalah...SUSAH NAK PUASKAN HATI ORANG...

Owh ye...entry ini di post pade pukul 5 pg |23 Sept 2010,sebab saya kene stay-up untuk setelkan keje2 saye...mate ngantuk kol 11 td, tido jap..bangun kol 3.30 pg tadi..pastu smpi ke la ni..tak tido lagi....keje sebahagian dh siap...ni pas tulis entry ni, mau smbung buat keje pulak...

k, la...tak tau nk tulis ape lagi...

**mls tol nk hapload gambar deco (yg x brape nk terer sgt)kt hantaran yg saye buat tu...tunggu ye bile dh siap...daaa~~


*****last....semua yg saye buat ni walaupun cm byk je keje..nampak cm saya BIZI...tp, kalu bulih..XMO la cakap yg saya bizi... =)

1 comment:

a.z.s said...

lebih baik "sibuk" wat keja dari "menyibuk" tak tentu pasal... wallahua'lam