Instagram

Instagram

Monday, January 21, 2013

Biarkan mereka belajar..

Assalam dan slmt sejahtera semua...entry kali ni nk cerita pasal Bengkel Asas Fotografi anjuran MSU College di Shah Alam..saya hantar 5 orang pelajar saya untuk g belajar asas2 fotografi...dgn yuran rm60 utk 2 hari (tanpa provide mknn) saya rasa sgt berbaloi..para pelajar didedahkan asas2 fotografi...(ntah ape lg diorg blajar..sbb saya pas hantar diorg..saya balik umh semula..then ptg amik diorg dr MSU)..melalui hasil pembentangan yg mereka buat pada akhir sesi..gambar2 yg mereka amik tu..lebih kurang mcm apply teknik yang saya penah ajar kt student saya je...so, ok la...pada yg pergi kursus asa ni..sekurang2nya nnti bile saya buat aktiviti ngn pelajar..yg 5 orang ni akan bantu saya..

Ok la..kite layan gambar2 ni...

Sesi pendaftaran

Pemandangan salah satu landskap di MSU

Sesi pembentangan gambar2 yg telah mereka ambil

mereka :)

Hasil dr kamera saya...awan yg sgt cantik..kepul2...

teknik bokeh ...walaupun xbrape nk bokeh sgt kan...

sempat gak la blaja jugak semasa tok guru bg ceramah kt depan...saya pun angkat kamera,apply ape yg die ajar...
..

No comments: