Instagram

Instagram

Sunday, November 3, 2013

Jamuan teh tinggi SMKSA @ Marriot Hotel Putrajaya

Assalamualaikum, selamat hari ahad, semoga ceria hendaknya.
Kali ni saya nk cerita pasal majlis jamuan teh tinggi  skolah saya... mmg dh dekat seminggu dh...tp baru nk masuk dlm entry kan...gare2 kebizian melampau kan....

Saya share gmbar2 je la ye...tp ade gmbr2 yg mmg saya dh cuci kan... n 4 those yg nk beli, terus beli dr saya..x amik untung punn..


Puan pengerusi kelab guru staff n puan floor manager yg superb curlassss

Bakal pengantin baharu dan kak rohana yg sgt cantik..

Ketibaan guru2 yg glamerrrr habisss


Chinese teacher yg sgt glamerrr

These are the most glamourous ladies..
Tgk dress mereka berdua, kene ngn make up..mmg deserve utk menang

We ols yg glamer x brape habis,...tu yg x menang..

** baju saya dr Kiara fashion (online purchase), glitter shawl dr Roshni @ shah alam sect 7..


No comments: