Instagram

Instagram

Thursday, March 26, 2015

Berpisah...tiada

assalam, selamat pagi..

hari ni emosi sket.. sbb mlm td..saje2 ajar utk x ngempeng mase nk tido..sbb nyer..sblm tu kitorg dh belikan susu formula (paket kecik je) dgn harapan amni nk minum susu dlm botol sedut die tu..

masalahnye..kalau iklan dlm tivi tu, beriye kate nk susu mcm dlm tivi tu..ao, kitorg dh belikan...saya pun bancuh sket je smlm..sbgi permulaan...

tapi...Amni dh start nangis bile saya tunjukkan botol yg ade susu tadi... saya pun bengang jugak la...beli susu pun duit jugak..agaknye..terase rugi la..bile 2 tahun x pernah beli susu formula..tetibe mlm td beli pulak..,anak xnk minum...haihh..hangin jugak..

sudahnye...mlm td..mummy tido awal..si anak meleset dgn daddy konon2 merajuk sbb mummy x bg minum susu cap gantung..

saya buat2 tido...Amni still melayan upin ipin kt hp daddynye...x brani nk meleset kt mummy...sudahnye agaknye mmg nk tido dh..si anak menyelak baju...opssss..sensorrrrrrrr..

saya plak..konon2 nk biarkan si anak tido sendiri..sudahnye..tarik anak tido celah ketiak..x ley tido kalau x bau masyam2 tepi telinge anak..xley tido kalau x bau rambut anak...


baru lah daku lena dlm linangan air mata..sedih betul nk ngajar utk wean off..tp apekan daya...si anak suke buat muke comel...

huhu

No comments: