Instagram

Instagram

Wednesday, September 9, 2009

kisah hari ini..090909

waaa..best kan tarikh arini??090909..aku bace blog yanie td..die pun post pasal tarikh hari ni..yanie kate kalau la arini bkn jatuh dalam bulan pose..sure ramai yg kawin arini..cantik la katekan number tu...haha

arini aku suke sbb raye ni..aku melaram dgn furnitures yg aku beli sendiri..haha..best tak??mesti la best..nk tau ape yg aku beli??hahhaa..ade la...byk riban gak la habis..tp my mum yg g beli..aku juz bg tau je cm ne style yg aku berkenan..semudah itu kan..
yg best nye lg...aku akan cat bilik aku tu..dgn wane feberet aku..hias kasi tip top la..best2..tak sabar tgk bilik aku dgn decoration yg baru..ngee~~

hmm.ptg tg..g bukak pose kt Dataran Shah Alam..kt kedai kopi tu je...bertandang sekali lagi...mase 5hb aritu..g dgn member seramai 42 org..arini g..tak la seramai itu..2 org je....ok la..daaaa

No comments: