Instagram

Instagram

Thursday, September 3, 2009

miss organizer yg pening2..

hai hai hai..salam...cm ne pose korg stakat ni??ada ok x??ingat ok jgn pose yang yok...Tuhan nampak..pastu lu pikir la sendiri ye..huhuh

entry kali ni crite pasal Iftar ramadhan beramai2 ngn dak2 ex-studs SAMHSB batch PMR 2000..nape mesti PMR??biase org buat SPM kn...haaaaa..ni nk crite lani...SAMHSB ni tak tawarkan course science stream..n subjek2 teknikal..so, meamasing bile dh pas PMR,yg mane result bagus2 tu...blah dari skolah ni then g la skolah yg terbaik buat diorg..(termasuk aku ke??) hahaha..aku punye result PMR baik tak baik sgt la...ade la dpr 6 kupang je..then aku dpt offer ke SAMTH kg.jawa..amik sc stream kt sane..tp aku bertahan sebulan je..mane tahan dowh lame2 kt sane..skolah tu takde boys..so, tak ley cuci matee!!!!(rose, baru ku tahu niat ko)..then aku pindah ke SMK Meru..jd bdk skolah biase...pakai kain skolah biru..tudung pun dh tak labuh dh..huhu..so, same la ngn dak2 yg lain..memasing carik skolah yg terbaik utk diri sendiri..

k, berbalik crite bukak pose ni, sumenye secara kebetulan ari sabtu aritu..pas bukak pose tu..aku on9..then,si aidil YM aku tanye nape aku tak on9 FB ari sabtu aritu..then, aku ckp la aku g bukak pose kan..so, bit bizi la..huhuhu..the,trus die bg cdgn soh wt bkkpose sesame..aku pun sje la post shout kt FB...byk respon aku dpt..mmsg nk join..so, aku pun nekad la arrange prgrm iftar ni..dari satu post ke satu post...komen n mengomen..bls membalas..sesi bertikam lidah..(dlm FB je la..)..dh jadi sesi jejak kasih lak...haihhh..layannnn....

thanks to fitri yg very supportive..post invitation..then aku lak yg follow up ngn set tempat...thanks utk sume la...korg mmg rox!!huhuhu...tetibe lak minggu jd bizi sbb iftar ni...huhuhu..ni la beberapa pic yg kitorg post utk invite member2...
ni yg fitri post..thanks fitri..pasni kite organize Majlis kacau dodol perdana ex-students SAMHSB..amacm???

ni 1st pic yg aku post utk invie diorg2 ni...dlm FB je mendapat comment hampir ke 90 komen..(termasuk crite2 pasal kenangan ape ntah korg ni..padahal aku soh korg nyatakan persetujuan je kan...apalaaaaa)

so, tak ley jadi la kan sbb tak dpt kate sepakat...tmpt kt atas ni cm mahal..buffet rm49++..aku ok je nk byr..tp sian kt member2 yg lom keje (katenye tak mampu)..huhuh..korg shopping raye habis beratus2 tak pe lak...haaihhhhh...layannnnn

aku pun post pic ni utk mintak pandangan ..

ramai yg pilih restoran ke 2..ok la..arini aku nk deal n tanye harge...


FYI,minggu ni la..aku byk add member dlm FB ni...sume member2 lame muncul smule..alhamdulillah..jumpe korg gak..kenangan lalu bkl terimbas kembali..suka duka masam pahit manis payau tawar..sume ade...msg2 dh menginjak dewasa..ade yg jadi bapak ngn mak org dh punn...aku lak yg jadi pening2 psl..nk memuaskan hati byk pihak ni bknnye senang kan...inilah miss organizer yg pening2 sepanjang minggu nii.(accidentally jd moderator..hahaha)

No comments: