Instagram

Instagram

Sunday, October 4, 2009

tetibe rase bosan...hhmmm

hye sume..assalamualaikum..salam sejahtera..cm ne korg sume??ada ok??lame gak tak post en3 baru...
nape title entry mcm ni??ntah??aku pun tak tau..arini (4/10) terase cm bosan sgt2..bukak fesbuk pun..member2 byk tak on9..sumenye mesti penat + kekenyangan cz dpt invitation g open house ke sana kemari...hahaha..aku lak siang td g open house umh faizul je kt jalan durian..aifa amik aku g umh faizul, jumpe sheela n abg bu-LAN die..(malu2 plak bu-LAn die...)kt umh faizul jumpe chena, fad ngn adiknye..jumpe mast..huhuhu..kitorg mkn smbil sembang2 ...cm biase..aku ngn aifa kalu jumpe mesti crite pasal skolah..ye la..aifa ngaja kt SMKS7,,skolah tu aku penah dtg ngaja sementara jd guru ganti dulu..so, ade sebahagian cikgu2 yg aku kenal la kan..so, topik smebang kitorg tak lari kemane..huhuhu..
sheela lak..festime tayang bu-LAN kt aku...tabik spring la kt abg POLIS sorg ni..huhuhu...
pastu mase kitorg nk balik tu, faizi ngn member die bru dtg...kitorg dr jauh dh gelak2 cz terkenang gambar2 yg kitorg upload n comment mse konvoi bersame2 aritu..faizi; mintak maaf banyak2 ye..aku tahu ko tak marahkan kami...jgn simpan dlm hati ye..nnti kalu ko mrh kt aku, kete vios habis bercalar pulak.huhuh...ooopppssss!!!

pas blik dr umh faizul, aku gerak ke umh makcik aku kt Bandar Bukit Puchong...konvoi ngn along..

kol 10mlm aku smpi umh...terus on9..tp cm tak meriah je fesbuk tu..sumenye dh bizi..hahaha..aku je la yg buat2 cm tak bizi..padahal..kerje skolah belambak nk kene buat..(nk buat cm ne..sume bhn kerje tertinggal kat skolah...)hahahaha..padan muke ko rose!!!

k la...jumpe entry lenkali..daaaa..

No comments: