Instagram

Instagram

Tuesday, October 11, 2011

Hampir sepurnama jugak laaaa...

Assalam readers..selamat pagi..selamat malam (bg yg bukan ikot time zone Malaysia)...& selamat sejahtera hendaknya...

fuhhh...bersawang dh blog ini sbb hampir sebulan x updet sejak latihan merdeka aritu...byk dh ketinggalan cerite2 hot lagi sensasi hiburan terkini (melampau sungguh..huhuh) yg telah saya ketinggalan...hehe..bukan ...yang telah saya tinggalkan sebab kesibukan diri sendiri...(sampai ade org yg tarik2 muke masam sbb katenye x layan die la..kate saye sombong la..kate saye dh berubah la...choiii...mane ade wey...aku byk keje kot...

yaaa..mungkin ade yg ckp.."eleyy...aku pun ade keje gak..tp ade je mase nk tulis blog, nk bls sms org lain..nk itu ..nk ini..bla bla bla.."...jawapan saya senang...."aku x peduli ape ko anggap pade aku..nk sentap wt pe???"

Disebabkan dh sebulan lebih x masuk kelas sbb g training merdeka kt stadium putra dan lepas raye je training kt dataran merdeka gak...so, banyak kerja yg pending dan harus disegerakan untuk dilunaskan...so, keterbatasan masa itu membuatkan saya menjadi org yg membizikan diri..(ayat bm aku dh x betul dh ni)..

Hampir sepurnama jugak saya...rindu nk nyanyi lagu2 persembahan merdeka...
Hampir sepurnama jugak saya...rindu nk g Dataran Merdeka..

huhuh...parah ni...

1 comment:

Azwan Aziz said...

buat outdoor class kt dataran merdeka la...hehe