Instagram

Instagram

Thursday, July 5, 2012

Andalas Photo Club (APC)



Asslam semua, dan salam sejahtera hendaknya...

Entry kali ni , saya nk bercerita mengenai Andalas Photo Club (APC) <--- name ni aku yg bg..bg gah sket name kelab foto sesi petang skolah ku..Ekceli..saya x perlu susah payah handle kelab/persatuan waima ape2 unit beruniform pun....sebabnye..saya mmg kene monitor semua kelab,persatuan,sukan permainan segala bagai yg ade kt skolah tu..dah la skarang tgh xde S/U koku (SESI PAGI) <---saje buat capital letter...dah tu..saya S/U Koku II kene la buat( buat-buat) kerja S/U koku pagi...ok la..xmo la cite pasal masalah tu..meh fokus pada minat saya...

Ok,saya minat kamera ,saya minat amik gambar..saya minat bergambar...sebab dgn kamera kita boleh bereksperimentasi..(macam poyo kan cakap mcm ni..padahal awak idok lerr terer mane pun amik gambo)...
Dgn minat terhadap kamera..so, saya dgn rela hati mengambil APC sebagai kelab pimpinan saya...

Best..sgt best..sebab saya yg x tere ni dapat mencurahkan sedikit sebanyak ape2 yg saya tahu pasal fotografi..cadangnya nk buat kursus asa fotografi..tp belum terancang bile dan dimana lokasinya..so, semalam..saya ajak ahli APC utk ke Taman Rakyat..buat la photoshoot pra-hari raya...saje suka2..at the same time saya soh ahli jangan malu utk mengambil gambar atau pun bergambar...


Ok lah..meh la tgk gambar2 hasil dr kamera saya...
Talent : Aisyah

Talent : Amirah Izzati
Talent : Amirah, Shea & Aisyah    


1 comment: