Instagram

Instagram

Thursday, July 12, 2012

Andalas Photo Club : BTS

Assalam semua dan selamat sejahtera...

Entry kali ni xde ape nk cakap..xde ape nk cerite..cume nk cerite sedikit sebanyak pasal APC SMKSA yg baru-baru ni buat sesi fotografi Pra-Hari Raya di Taman Rakyat (taman rekreasi dihadapan skolah kami)

Perjumpaan minggu lalu merupakan perjumpaan kali ke 5& ke 6..ade 6 lagi perjumpaan yg perlu saya buat..Ini menyenangkan saya untuk menilai kehadiran ahli APC agar tidak ada sesi tipu menipu memberi markah untuk penilaian koku pada akhir tahun kelak...
So, minggu hadapan saya akan buat perjumpaan lagi..yg merupakan perjumpaan kali ke 7 & 8 (semput aku nk buat perjumpaan..ye la..mane x nye..slalu aku batalkan perjumpaan sbb xde kat skolah..urusan kerja sukan di luar)

Ok.meh la tgk gambar 2 'behind the scene' kami ahli2 APC di Taman Rakyat :)
OTW dr skolah kt Taman Rakyat

Baik- baik melintas ye...

Model2 pokok;p


Tu dia...tudia.....
Skodeng..skodeng...


Apabila ..cikgunye...sepesen mcm studentnye...maka..ini lah hasilnya..


SEKIAN ~~huhuh ;)

1 comment:

Budak Kartun said...

coretan ini telah ditulis pada 12 Julai 2012 (Besday sayeeee)
(^.^)Y