Instagram

Instagram

Wednesday, January 20, 2010

SENI itu indah =)



salam semua..
nk story mori pasal ari ni..tapi seblm tu nk mintak maaf la kt diri snediri dan diri anda yg pernah lalu lintas kt blog saya ni..last post sye kate saye nk buat entry byk2..tp, kesudahnnya tak gak kan..sorry sorry sorry..

so, arini..saya sgt sakit kepala..pening dgn tiba2..(padahal bukan tiba2, saya tahu sebabnya : saya tidak cukup tido) dh 2 ari dh saya bgun kol 4 pagi..asal tido je..mesti teringat kerje...bahaya ni..huhuh..ari pertama terjage kol 4 tu..sye terus kol Sang Suria saya yg jauh..die sudah hbs exam, so bley la kaco die..huhuh..plus saye pun tak bley tido..ngadu itu ini sket2...setangah jam cm tu..pastu smbung berFB jap,then off to skul (7 to 7 mode)

ari kedua (iaitu arini..) saya bgun kol 4,key-in data students dlm SMM ..payah..mmg payah..sib baik lmbt lg due..tp, sye ni pesen suke buat awl2..sbb, saya tahu byk kerje yg menanti saya selepas ni..(sgt2 tahu ok!!).akibatnya, saya terpaksa melelapkan mata juga selepas sesi mengemas rumah kol 7 tadi...bgun2 tido kol9, pale cm berat dan sgtttttttttttttt ...oucchhhh...pening seyhhhhh...YM ngn Sang suria jap..then g siap nk g skolah..

owh ye..dh lari tajuk nmpknye..saye nk crite yg saye arini sgt pack kelas saya..ajar sej 2 kelas, maths sekelas ngn p.seni utk remove class...arini sye janji nk soh my students melukis/melakar untuk elemen seni yang pertama iaitu GARISAN..garisan boleh menghasilkan pelbagai jenis ruang, rupa dan bentuk...tak sangka saya boleh aja seni..saya soh students saye lakar ikut ape yg saya lukis di papan putih..pastu, sya soh diorg warne..hmmm...ade g berbakat...
ni lakaran yg saye lukis di papan putih...kalu diorg pandai warne, sure corak tu jd lebih cantikk...


tetibe sye jd tenang..rase sonok tgk diorg warna..mungkin sebab saya asyik tgk perkataan sahajautk sejarah dan nombor2 sahaja utk maths...so, esok saya soh diorg hantar lukisan tu...saya akan pilih yg paling menambat hati saya..


hasil kerja mereka diperingkat awl..sok, bile saye soh diorg submit..saye nk carik yg paling cantik!!

No comments: