Instagram

Instagram

Tuesday, June 28, 2011

Sibuk Sane Sini Sukan..Semputttt..Stresssssss..

Hye semua...assalamualaikum...jawab taw...tande syg kt saye...
bg sesiape yg jawb..tq sebab masih ade yg sayang...(xde keje buat ayat cm ni..pangggg sedassss)

Oklah..malas nk membebel pepanjang...blog pun dh berhabuk sket la minggu ni..sebab dh beberapa hari x update...nk gune vakum pun xsempat..so, blasah je la..aktifkan semula ngn cerita2 kebizian yg melampau2 yg dilalui oleh diri aku ni...(eleyyy..cm org lain x bizi gak..poyo tollll)

Ok,,,fine!

ni mahu cerita pasal musim sukan di merata2 skolah..terutama di daerah Klang la...skolah2 kt daerah lain..aku tak tahu maneahu...biarkan mereka...tp yg paling utama ialah pelaksanaan larian 1Murid,1Sukan,1Malaysia yg akan diadakan serentak pada 2 Julai ini,jam 7.45pg..menyebabkan tidurku tidak berapa tenteram la...ye la...byk bende kene buat...itu la..ini la...macam2 fikir...sian kt blog..xde sape nk jaga...(mcm aku bg upah kt org soh jage blog aku ni..)

Ok la..malas nk ulas panjang lebar...u ols semua boleh la tgk info serba sedikit pasal sukan mukan ni..(ade ke kata ganda SUKAN : SUKAN-MUKAN??)..haha..blasah je la...kalau Munsyi Bahasa kt skolah aku bace blog aku ni..komfem kene tembak pasal bahasa ni...ampunnnn ye...

Info 1M,1S,1M di sini..

Info pasal pelaksanaan Dasar 1M,1S ade di sini..


Korg nk tahu x..penyertaan org ramai adalah digalakkan..dan setiap yg menyertai..akan diberikan sijil penyertaan peringkat Kebangsaan kerana turut sama menyertai acara yg dianjurkan oleh KPM sempena merealisasikan hasrat untuk mencatatkan larian ini dlm Malaysia Book of Records...so, mari lah sama2 sertai ya!!


ni contoh kaver depan buku atur cara...
******************************************************

Ok, saya pulak baru saje buat sesi cetak mencetak nombor2 utntuk peserta..(dh boleh bukak perkhidmatan mencetak dh pas ni..masyukkk$$$$$)...dua hari berturut2 buat bende alah ni...mmg berjasa sungguh Mr.Printer aku tu...kalau boleh nk aku peluk2 printer tu....hahaha...

ok.lah..itu je kot pasal larian ni...tp lepas habis larian ni..skolah kami akan adekan Pra-Sukan (acara padang) dan Hari kemuncak sukan akan diadakan pada 6 Julai di Stadium Kota Raja...

Majulah sukan untuk Andalas..


(dh macam pengulas sukan x bertauliah dhhh)

2 comments:

Zarul Helmy -Faz- said...

nk jd org yg first jawab salamm.. hehehe..
Wa'alaikum salammmmm cikguuu..
hehehee.. bukan maen busy sungguh beliau minggu nih..
xpew pasnih title "YB" yang busy bleh aaa gugur dah..
hehhee.. rehat2 ek.. kesian kat Mr.Printer.. mujur beliau x rosak.. kalau tidak...
hehheee, xmau sebut... :D

rose sensei said...

hahahha..ade pun org jawab salam...