Instagram

Instagram

Monday, June 20, 2011

We walk, we laugh & we share together ;)




Assalamualaikum..

jawab tau..kalau x jawab dosa..kalau jawab tanda sayaaaaaannnnggg kt saye.. ;p

Entry ni nk cerita la pasal jalan2 utk hilangkan bosan..dan tak carik ape2 pun yg menarik..tp,alhamdulillah..kami yg buat ia menarik..haaaaa~~~

Ekceli, smlm g bawak adik2 saye g jln ke Putrajaya,...xde mende pun kt Putrajaya tu pun (sbb, mlm smlm ade org tanye saye..."ade ape yg menarik kt Putrajaya?"..saya jawab " mmg xde yg menarik..tp sekadar nk jalan2..x boleh ke???..dlm hati saya..hek eley...apsal ko mcm pelik je dgr aku ckp aku jln2 kt putrajaya??aku bukan soh ko drive pun....mesti kene tunggu ade event menarik ke pegi sane???eh..hellowwww...Putrajaya tu pun kalau xde yg menarik pun...aku dh ulang btiap2 bulan ke sane..itu sebabbbbbbbbbbbbbbb.....tetttttttt...argghhh..kisah dulu..abaikan...)

Saya bukan keluar ngn 2 org bodigad saya ade..tp ade sorang lagi si adik manis yg saye x semena2 ajak...dan ajakan saye die sambut dgn hati yg gumbira..yeayyy~~mari lompat2 bintangggg!!!oooookkk..behave!

Mulenye nk tgk muvi..tp cm lmbt sgtmulenye..so, we're decided to makan2 aje..kt Rasamas..saya pun x tahu adik, adik, dan adik saye itu suke mkn ape..kakak ko ni..tolak batu ngn kayu je..sume main blasah...makan ajeee...

Then, kitorg gerak jln2 di tepi Alamanda tu..amik2 gambar sket...sebab saya agakkkk la..kejakunan sket..bile nampak pokok2 buluh kt situ...redupp..dan tenang...tp yg bestnye...byk la kapel kt situ..itu yg menyakitkan mate tu..(owhhh..ayat jeles ok...tp xpe...ade aku kisah sgt ke???)

she is Wiha ;)


she is Rose


n i.m waiting for someone..hahahah..ayat x boleh blah...sape la yg ko tunggu tu rosss...

kami ;)

****ok la..mau gerak keskolah...nnti ade byk pic yg CANTIK2 akan di upload..sila lah jeles ye..dgn kemesraan kami berdua..sekiannn~~~lalalalalaallasenang hati..

3 comments:

ghost writer said...

w'salam...(jawab sebab sayang kat ko.. :)

belum berpeluang pegi putrajaya..alamanda lagi lar tak penah pijak batunya.mungkin lebih jeles kalau tengok kapel2..(sbb kita kapel tapi tak penah kuar sama..ahaks!)

hye..nama aku ghost writer.happy bloggin'.

Zarul Helmy -Faz- said...

wa'alaikum salammmm~~ x (100,00,000)
woahhh.. Putrajaya..

akak.!!!! kim salam kat adik..
hahaaa..:D

Azwan Aziz said...

waiting for someone eh? hehe