Instagram

Instagram

Friday, August 5, 2011

Menara Buku

Salam semua, terase mmg dh lame dh blog ni berhabuk..penuh bersawang sbb dah hampir 2 minggu x update cerite baru kt blog ni...nk menjengah ke blog pun saya xde mase..bukan buat ape pun..tp kemalasan untuk mengON9 kn diri dihadapan laptop mmg sedang melanda diri saya..lagipun saya kebizian dgn kerje2 part time saya..

Ok, pejam celik pejam celik..dah masuk 5 hari dh kite pose..rase cm aritu baru saya tgk org/manusia berpusu2 g soppink brg2 nk smbut pose kt pasar besar Klang (macam la nk sambut raya bizinye)..itu baru kt pasar besar..tak kira lagi kt soppink kompleks tu...pergh..usah la ckp..mmg org ramai cm semut hurung gula la kan...katenye nk buat persiapan raya awal..(padahal..soppink raya utk episod pertama tu..episod kedua dan seterusnya akan menyusul..huhuh)<-- eh...ini pun perli diri saya sendiri gak...sebelum pose mmg dh beli baju raya..hahahaa..

Okla..ni sebenarnye nk cerite pasal akhir2 ni byk bebenor buku student yg kene saya tanda..(ape punye aduan la kan..mmg keje aku jd cikgu..x lari dr nk tanda buku la kan...)..Situasinye cm ni..bile satu bab telah habis..saya mmg soh diorg hantar buku...kene pulak chapter yg senang nk ngaja...so, cepat je la satu-satu bab tu nk dihabiskan...so, bile ngaja smpai 3 kelas...pastu habis sekali guss...maka buku yg kene hantar pun mmg banyak la kan....meja saya x pernah nye xde buku..mesti ade yg sedang menanti turn utk kene tanda..haha..

cer tgk gambar saye ni...nk bergambar pun..sampai kamera kene masuk celah2 buku..
hihihh...mata sembab sbb malam tu...ade prob HATI sket...huahuahua...

pastu, aritu ade la kami guru2 dinasihatkan utk bg kata2 semangat setiap kali nk tanda buku pelajar...at least..diorg nmpak kata semangat tu...diorg ade semangat utk lebih usehe...contoh kata2 semangat tu.."GOOD", "NEAT WORK","EXCELLENT","TULISAN YANG KEMAS"..etc...bla bla bla...

Saya plak suke buat "CORRECTION " kt akhir sesi penandaan buku tu..xde pun kate semangat..malas kottt..hahaha...

tp tadi syok punye tande buku student pastu main cop cop ngn cop yg telah saya beli tahun lepas...pastu ade student yg dgn rasa bersalahnye(takot kene marah kott) telah meletakkan NOTA utk makluman saya..seperti ini...
maksudnye...budak ni TERRRRbuat ekstra soalan..sedangkan saya x suruh buat pun...so, die letak la ayat SORRY tu...maka saya reply 'IT'S OK"...dan saye cop la "VERY GOOD"..sebabnye...die ngaku die buat lebih..dan jawapan soalan tu..mmg betul pun...so, xde salahnye...dan xde sebab pun saya nk marah...huhu..

Ok la..itu je la cerita Menara Buku saya pada kali ni..

**lame dh x membebel kt blog ni..terase cm ayat BM aku dh tunggang langgang..(mcam la selama hari ni mmg bagus BM aku kannnn...tetttt)

No comments: