Instagram

Instagram

Tuesday, August 16, 2011

YB...|| maaf meja bersepah

Salam semua...

oleh kerana kerbizian yg melampau2 dgn training utk merdeka ni.. (eh??aku ke yg cari BIZI tu???hmmm..mungkin) saya tetap gagahkan diri smbung ngaja pada sebelah petang...xmo ketinggalan silibus..sian anak2 aku ...bayangkan kalau tiap2 hari saya x masuk kelas..asik kene relief je...saya pun tahu..diorg rindu kan saya (ayat x boleh belah...cikgu paling diorg x suke kot..sbb ngaja gune kuasa seperti diktator)...huhuh..

Arini kebetulan JU dtg nk ubah gerak tari, dan nk dijadikan cerita saya lupe burn lagu merdeka tu kt CD ..pastu keterbatasan untuk menggunakan audio dgn kuatnya..sebab budak2 PMR dh start trial...sib baik nk dekat2 JU smpi tu...Cikgu Nazwan dtg bawak audio box dr Kelab Audio...tq for supporting us...so, masalah selesai...

Dalam hari yg sama plak tu...ade syarikat pembekal brg2 alat2 tulis yg slalu membekalkan stok2 keperluan utk skolah dtg....saya kebetulan mmg buat order utk 2400 keping sijil Larian 1 Malaysia tempoh hari..maka, kene la jumpe pihat syarikat tu jap...nk amik invois dan bg Nota minta kt kerani sekolah...Alhamdulillah semuanya selesai..skarang 2400 keping sijil tu ade kt atas meja saya..tinggal nk sort by class je..saya akan naikkan notis utk semua guru tingkatan utk taip sendiri sijil berdasarkan kedatangan pelajar la ye..kalau saye yg buat sendiri...mmg Mr.Printer saya mmg x tertanggung la...

Dalam mase yg sama, dok bincang2 ngn kak Aisyah (s.u KK I) dok bincang utk buat AJK Kemuncak Koku..(haruslah saya kene terlibat..)..itu lom ade lagi 1000++ borang penilaian koku yg perlu saya semak..nk perbetulkan markah yg cikgu2 telah beri pada setiap pelajar...(xmo pikir lagi ape yg kene buat...nitemare plak rasenye)..


OK, rileks ros...xyh buat kje kt umh...kt umh kite main fb je ye..hahaha


Pastu sebelah petang plak...saya tetap ngaja cm biase..(padahal tekak dh kering sesangat...)..pastu soh budak hantar buku...maka , meja tetap penuh ngn buku2 budak...maka dengan itu...gambar dibawah ini menceritakan segalanya...meja saya x pernah xbersepah...ade je bende atas meja tu...

- ade sijil yg belom di asing2kan mengikut kelas...(bungkusan putih)
- buku latihan ade 3 kelas...belom tanda lagi punnnn..
- scoreboard yg ade senarai kehadiran pelajar utk larian 1malaysia ade atas rak buku tu...x ley susun elok2...sbb , ape2 hal..cikgu2 boleh la carik sendiri ye..buat la cm meja tu..mcm meja sendiri...saya dh x kesah dh...

**itu lm tgk kt bahagian bawah meja lagi...hahahahaha

***nk request meja sebesar meja pengetua boleh x???hahahaha

No comments: