Instagram

Instagram

Sunday, August 23, 2009

ape nk buat nih????

salam semua...hye..cm ne u ol punye pose..msuk ari ke3 dh esok(24 ogos 2009)..ade yg pose yang yok tak??no no no..jgn wt keje cenggitu ye..jujur ok...walaupun org lain tak nampak..tp u ols tak terlepas dgn CCTV yg Tuhan pasang kt setiap sudut korg tu..hahahaha..takot!!!

aku tatau nk tulis pasal ape..tp yg penting esok (24/8) aku tak seperti pekerja2 yg lain..aku bercuti..ye la..aku kan cikgu( cikgu je pun...)so, skolah pun cuti la...best gak la cuti diawal ramadhan ni...at least tak la terkejut nk ngajar students mse start pose kan??( ade beze ke rose oiii!!!!!)hahaha...tp, esok aku kene g skolah..cz dak2 PBSM aku tu nk wat kursus PC..dr kol 8-1ptg...(ikot jangkaan la)..so, aku dgn SETIAnya pergi menemani anak2 aku tu..hmmm...ade org kate...cikgu yg belum berkahwin ni..mesti tak kisahkan kalu ade program sekolah kesana kesini..cz alasannye..kite yg single mingle ni..tak de commitment lg pada keluarga..hahahahha...ape2 je la org nk ckp...hidup kita kan berputar ibarat roda..mungkin skung ni turn aku..so, trime je la..esok2..mesti dak freshie gak..time tu la aku pun nk kuarkan ayat yg same..hhahahahha..

tp kan..cuti ni cm busan lak..takde mende nk buat..nk g jejalan takut H1N1..lgpun..nk shopping raye cm awl sgt..++ aku pun nk shopping mende??sume dh ade..baju yg aku g kenduri sane sini tu byk lagi..baru pakai sekali..harge lak..toksah nk cakap la..so, mls nk membazir (ye ke rose!!!)..tp aku dh shopping bhn untuk wat kek dh..raye ni aku akan support mak aku utk kuih raye je..++ duit minyak utk kesane kemari..yeayy!!! yg penting..kite raye...

siang td aku sibok decorate bilik air baru aku tu...umh aku kene renovate..nk besarkan dapur..so, bilik air pun kene la baru kan...yg best..dapur nnti..ikot warne tema feberet aku..BIRU...huhuh..sampai ke getah air pun..aku pilih wane biru..hahaha...so, u guys yg ade dlm umh ku ni...wane biru mmg paling sesuai kan??kan???

gambar umh baru???tak amik gambar la pulak..tgk la cm ne nnti ye..huhuuh..

No comments: