Instagram

Instagram

Tuesday, May 4, 2010

sama tp x serupa

hahah..kecot perot gak arini sebab byk perkara...haihhhhh..
1) Pegawai2 JPS/PPD dtg nk obsef guru2 kt skolah saya...haihhh..sume guru ade peluang untuk di obsef...yg penting kene get ready je la...

2) oleh kerana perkara 1) berlaku..keadaan menjadi sgt sibuk..x smpt saya nk buat short meeting dgn AJK utk program yg saya akan jalankan esok...sempat ckp secara lisan je..jumpe sorg2..ini sume buat saya sgt penat..hahah

3) saya telah buat satu...eh..eh...2 kesilapan arini...pertamanya saya telah membuat pengumuman yg salah mengenai aktiviti kokurikulum...haihhhh...n yang ke2, saya buat pengumuman mengenai aktiviti kokurikulum pada petang tadi tapi siap tergagap2 dan blurrrrrrr bile nk bg pengumuman..haihhh..saya sgt keciwa...

*************************************

itu crite pasal kecot perot tu..
ni nk crite pasal kesempatan saya untuk bercerita dan sesi luahan perasaan dgn seorang rakan saya yg mempunyai crite yg hampir (90%) sama dgn saya..ade sedikit kelainan..tp yg penting...pemikiran kami adalah sama...thanks my fren..

p/s: semua crite yg telah diceritakan antara saya dan dia tidak akan dipublish...harap maklum...

tq pinjamkan telinga, tq kongsi pandangan, yang penting...tq BERI SEHELAI TISU.....
now, anda tahu ape yg saya rasa...
kengkadang riak muka saya tidak pandai menipu perasaan saya...adakalanya ia diekspreskan jua...

tp, saya boleh iktiraf diri sya sendiri seperti pemain drama yg pandai melakonkan pelbagai watak walau hakikatnya diri saya tidak seperti realitinye...

tq..tq...=)

No comments: