Instagram

Instagram

Friday, July 30, 2010

lame sgt x apdet..

slamat bertemu...sorry lame x apdet blog ni...tgk bilangan pelawat..asyik ramai je..mesti ade yg tertunggu2 entri baru kan...ekceli bukan xmo nk buat entry baru...tp,kekangan mase ditambah dgn rase kepenatan yg teramat sgt nk nk laig kalu nk balik dr skolah...walaupun mmg keje nye nadap laptop je..tp, otak blur betul la sejak akhir2 ni...dilanda kebizian melampau kt skolah..so, byk crite terlepas...

alaaaa...tp bile saye pikir2 balik, xde ape pun crite yg menarik...kt skolah cm biase je...penuh ngn drama2 pergaduhan yg tak berakhir...budak2nye kes..smpi nk repot polis bagai...huh! malas nk pikir..malas nk layan...pastu kt skolah ade plak crite 'antara jadi dan tak jadi'plak...(*hanye cikg2 skolah saye je yg tahu ape yg jadi dan ape yg x jadi)

ok, arini saya nk g outstation selama 2 hari...x jauh..dekat je..g naik flite je..ptg sabtu balik la...pastu ari ahad gali duit cam biase...rutin wiken kan..pastu..petang ahad lak tu ade program bersama rakyat jelata lak tu...mmg bizi habis la...plus kt umh saya ade lak jiran buat kenduri anak masuk jawi...khemah dh la dipasang dari umh die..smpi ke umh saya...so, wiken ni mesti bizi di hadapan umh saya,...so, better saya g outstation...

huhu...ok selamat bertemu lagi..harap2 pas balik outstation saya lebih rajin utk apdet blog...hhahahah...(*rase cm x sure je rajin...lagi bertambah bizi ade la kot)

No comments: