Instagram

Instagram

Sunday, July 4, 2010


salam semua...dh lame tak update blog..so, mlm ni nk update sket...
sebenarnye, dh byk crite2 yg mahu saya ceritakan...crite pasal g animun kt Cameron Highlands pun dh terlepas...bukan ape terase cm byk kije je...n cam biase...bile on tenet..mule ade perasaan kurang senang saya..tak tahu nape..rahsia..hanya diri saya je yg tahu...huuhuh..

ok, ade gak member blogger tegur saya, nape x apdet blog?saya ckp, saya lately slalu sakit pale...so,nk pikir ayat2 yang sehebat beliau dan serajin seperti beliau untuk membuka kamus dewan mencarik bait2 ayat agar tersusun rapi...hahhhh..memang payah la...

ok, tak mau crite pasal ayat2 berbunge2..say mau crite pasal hari ini saya balik kampung Skinchan sebab makcik saya buat kenduri..die tumpang buat kenduri di umh mbah saya...saya bergerak keluar rumah pukul 6.45 pg..mujur along yg drive, so, saya dgn senang hati tido krohhh...krohhh...krohhh...dlm krete....uppssss...xde la smpi berdengkur...sleep sleep chicken sudeyyy...

kitorg sampi umh embah kol8pagi..then kami ramai2 rewang ape yg patut sbb, kenduri bacaan doa selamt mule kol 11 pagi..Alhamdulillah..masjlis berjalan lancar...

pas hbis majlis, saya dan kazen2 saya pergi untuk mengutip hasil2 tanaman embah saya (ape punye cucu daaaa....kutip hasil tanaman =_=)..so, yg paling menarik perhatian ialah mengutip buah rambutan yang masak meranum dan kami sanak saudara bersama-sama bergotong royong mengutip buah rambutan yang telah dipetik oleh pakcik kami...

layan je la foto2 kami ini..

kunun2 buah rambutan tu bley jatuh cm tu je????


duk rehat jap atas motor Syafiq rempit =)

hehehheh...huhuhuh

ni kutip buah rambutan ke...nk berposing???


macam2 ragam tol...dr kecik smpi yg besar..haihhh =)

No comments: