Instagram

Instagram

Saturday, April 24, 2010

harap maaf

arrrrrgghhh..smlm mcm2 emosi ade..paling byk emosi yg saya ekspresskan adalah emosi MARAH!!!hahha...nampak sgt yg saye ni pemarah lak kan..

bkn ape, saye sgt penat...awal2 pagi kene g Kursus Sejarah utk guru bukan opsyen kt SMK Kota Kemuning...saya kepenatan sbb, mlm sebelumnye, saya menyiapkan tempahan kek utk majlis kenduri Kak Mas...alhamdulillah...semuanya siap, bile tido mmg tak sedar ape, maka bangun tidur pun agak lewat..dlm kol6.15a.m cm tu...main capai je baju yg dh siap gosok..siap2 sapan, terus g tmpt kursus,...

Mata saya ketika itu...huisshhhh...rase sgt berat ok..mcm nk digam pun ade...ngantuk sgt...tp, gagahkan gak la memandu...

Kursus???

saya tersengguk2...
saya bwk asam utk mengunyah dlm bilik seminar,tp x jadi ape..tetap ngantuk..
Penceramah : Guru Cemerlang Sejarah..tp, byk berceloteh pasal kehidupannye..bkn nk bg tips nk bantu guru2 yg mmg LOSER dlm sejarah (dh namenye guru bukan opsyen)..sib baek, kursus habis cepat..12.30 saya dh chowwww...mau blik umh sebab nk amik kek yg kak mas tempah tu..then hantar kat umh K.mas...huhuh...

kenapa mau mintak maaf???
haaaaaa.....saya sgt tension time drive pada semalam...jalan yg saya jangka tak jemm, sumenye jemm..baekk punye ikot kate hati nk masuk jalan tu...haaaaa...hambik kau...jemm ok, then, bergegas pack kek dlm box..then kuar terus hantar kek.... maaf kt mak, sebab angah tak jawab pertanyaan mak..siap ckp ngn mak lagi, "malam nnti, blik keje baru kite cerita"..padahal, blik keje tu, saya siap2 g parttime plak tu..haihhh..maafkan saya..

maaf buat pemandu2 yg saya terpaksa jadi 'JUAL IKAN' sebab saya tensi, saya tgh kejar masa, sebab saya sangat mengantuk, saya letih..so, hamburan kemarahan tu hanya dilemparkan oleh saya di dalam kereta je...

pas hantar kek kat K.mas...saya g skolah..sebab nk hantar RPH...<--- ni lagi nk marah..marah kt diri sendiri sebab tak pesan kt org lain soh hantar kan + saya sendiri pun lom siapkan RPH tu...lagi geram sebab rupe2nye saya di relief kan utk semua masa saya...kat sini saya nk marah kt sum1....mmg sgt geram la..lain ckp, lain yg dibuat..pastu x inform...ok ok..xpe...maafkan je la saya ye...

pendek kata, saya memang nk mintak maaf kt sume org, termasuk diri sendiri sebab menyeksa diri sendiri...

ok, saya mau tido..
tak nak pikir hal org lain..
biar lah nk tonggang terbalik..
anda pun bukan kisahkan saya kan..

saya rose..rose yg dibiasakan hidup dan berdikari sendiri..

mood = :(
mode: ngantuk
action: zzzzz....nite (9pm| sunday)

1 comment:

A.Z.S said...

maaf ye.. kalau cakap saya ni salah.. assobru minal iman.. ini sume refleksi dari hati yang bercampur emosi.. be cool ok!(^-^)..