Instagram

Instagram

Tuesday, April 27, 2010

mungkin juga salah diriku :|

rase sgt2 down ok sebab kali ni buat kek x jadi...bukan salah saya sebab x ikut direction/sukatan...tapi bile kenal pasti masalah yg berlaku...bahagian atas kek menjadi, bahagian bawah kek x jadi langsung...habis...bantat...ni kali kedua oven saya buat hal..girammmmmm tawwww.......................................................................(diam sebab tgh menyabarkan diri)

hmmm...ni mungkin salah diriku juga sebab terlalu sibuk membuat tmphan dr kawan saya minggu lepas...duk fokus kt kek, smpi bende2 lain saya abaikan...mintak maaf ye...mungkin juga salah saya ade dimana2..Tuhan balas smule kt oven saye tu... =(


mau anta g repair...

then, kalu ok..alhamdulillah..

kalu x ok,...mintak maaf buat penempah2 kek tu..saya tidak boleh membuatkan kek anda..harap maklum..

mood: masih lagi bersedih =(

1 comment:

A.Z.S said...

sabar lah rose.. tuhan lebih tau kenapa ianya terjadi.. doalah smoga semuanya kembali pulih seperti biasa.. think positive! ;)