Instagram

Instagram

Tuesday, April 6, 2010

macam-macam

entry ni merupakan entry rojak k..tak kira la rojak buah ke..rojak mee ke...asalkan saya dh cmpur aduk kan sume..mls mau post entry byk2..lagipun..byk story mory yg nk crite..kang bile tetibe sedap menaip2 lak..saye akan terlupe pula pada 150++ kerja kursus yg belum bertanda lagi tu...

ok..saya mula dgn cerita hari isnin saya (semalam la../5april2010)

ISNIN
> minggu ni kt skolah saya on duty untuk guru D...slalunye just bantu2 je member2 D lain kaver masalah pelajar..tp, dis wik mmg turn saya..arrgghhh....saya sgt berharap takde kejadian yg merunsingkan kepala otak saya..(harapan je la...ari selase je, ade dak2 yg hardcore tu..dh buat hal..try cabar cikgu2 ye.!!huh!!)
>seperti biase, ari isnin mmg saya kene standby tanye cikgu2 sesi petang untuk memastikan aktiviti ko-kurikulum berjalan lancar pada hari rabu nnti...so, bile diorg konfem...sng la saya buat pengumuman di pehimpunan petang..(tiap2 minggu budak2 dgr aku bg pengumuman ko-kurikulum..sbb, saya merangkap Penolong Setiausaha ko-Kurikulum...
>smlm gak dikhabarkan akan mendapat jadual mengajar yg baru..kerana ada sedikit perubahan dan rombakan...hasilnye..saya mendapat masa yg kurang berbanding yg ade sekarang...kerana sebahagian jadul saya diambil oleh Guru Praktikal..TETAPI dengan PERINGATAN kepada saya bahawa saya perlu melakukan rondaan (a.k.a kerja2 disiplin kene lebih laaa)...dah rase cm polis peronda la pulak..huhu...
>smlm jugak sgt best..sbb sblm g skolah..dapt g shopping sorg2 kt JJ Bukit Raja..sempat rembat Stilleto.ye la..mane tak nye..nk g Pesta Kasut kt PWTC mmg xdela kan..kate jualan murah..tp dikabarkan kasut brand Jimmy Choo pun same hage cm nk beli rumah dabel story semi-D..ape barangggggggg...seumo idop pun aku x mampu nk beli..pakai kt kaki je kott...ok la..crite pasal stilleto baru...huhuh...pastu, trus g skolah dgn menggayakan stilleto terbarunya...brand???haha..rahsia...huhuh

SELASA
>arini kuar umh awl sbb mau simpan 'hasil tuaian' ke bank..huhu...pastu, trus g skolah..sampai awl arini...buat keje ape yg patut...kerje2 yg tak patut pun turut dilakukan jugak..hahah
>arini ade kes gaduh..(mls nk berbicara lanjut..buat sakit pale je...)
>arini tetibe ckp ngn kak suraidah yg saya mau g wat medical check up utk hi-blood pressure..hahaha...pastu, saya kene gelak ngn die..tp..saya terasa ingin check tekanan darah saya..sbb, tiap2 hari asyik hangggiiiiiinnnnn je ngn students..hahah
>arini jugak..saya dpt tolong seseorang berkaitan jodohnye..huhu..saya hanya mencuba..selebihnye..hanya Tuhan saja yg tahu..(eh..dh mcm lagu Aizat plak...)

ok ..dah la..

mood: kerje kursus byk2 tu sape mau tolong tanda???angkat kaki!!!

3 comments:

A.Z.S said...

gud gud..

A.Z.S said...

aku leh tolong tp pas balik kursus lah.. huhu.. sabak bernam n sg. besar, here i come!!!

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Salam perkenalan la pulak. Tq 4 following Kak G ya.
Kak G dulu adalah merasa jd Cikgu, sementara jer ... insaf diri takkan dpt jd Cikgu contoh .. tu tak jd pursue sbg kerjaya .. hehe.