Instagram

Instagram

Thursday, March 3, 2011

Spontan je..


Hye semua..cm ne korang arini?sihat?

Dh nk menginjak tengah malam ni baru terase nk update blog..bukan sebab kerja2 dh siap..tp ade byk keje yg blom di selesaikan..tp rasenye..x lengkap hari saya kalu x melatih jari jemari untuk tekan2 keybod lappy ni..

Ok lah..mau cerita pasal tugas yg mme fofuler buat diri saya kalu ade ape2 majlis..mesti x sah kalu x saye yg pegang tugas tersebut...rasenye cm x lengkap kot majlis tu..(ahaksssss..mule la perasan) ..hihihi..alaaa..cm biase la..tugas ape lagi kalu bukan tugas sebagai pengacara majlis a.k.a EMCEE /MC..

Esok adalah Kejohanan Merentas Desa peringkat Sekolah...dan kejohanan kali ni adalah kejohanan yg ketiga saya terlibat (mmg la cikgu terlibat sama utk jalankan tugass..ape daaa aku tulis ni)..kalu tahun pertama..saya kene buat bahagian dokumentasi & amik2 gambar..tahun kedua saya kene tugas sebagai pencatat keputusan/hakim penamat...dan tahun ni..mmg pengelola kejohanan bagi tugas soh bercakapppppppp je....dan dan dan...yg bestnye....xkene panas langsung ok...duk bawah bumbung je...(so, esok xde alasan la mekap cair)sebab x penah kene jage check point pun...terbaekkkk..kredit kt Cikgu Nazwan..hahaha...(mahu Nazwan bg aku tugas yg cenggitu??duk tmpt panas??hahaha...eh..eh...saye S/U Koku...boleh demand sket ye nk keje bahagian mane ye...)


Ok,ekceli mau cerite pasal persiapan nk jd MC esok...persiapan kali ni sgt2 la..x memberangsangkan...langsung xde persediaan nk buat teks /skrip nk bace punnn...hape tak nye..sibukkkk nye la aku ni kehulu kehilir buat part time...So,kali ni...berdasarkan pengalaman menjadi MC utk

- Majlis Sambutan Hari Guru SMKSA 2009
- Majlis Jamuan Akhir Tahun SMKSA 2009 @ KL Tower
- Majlis Mesyuarat PIBG SMKSA 2010
- Pertandingan Andalas Idol 2010
- Pertandingan Mencungkil Bakat Seni SMKSA 2010 (program lepas Exam)
- Majlis Penyampaian Watikah Perlantikan Badan Khidmat Pelajar SMKSA 2011


.....ini....menjadikan saya malas nk buat skrip untuk majlis esok..hahaha..(sengal tol la aku nihhh...) dan saya pun berharap saya boleh menjalankan majlis secara spontan...dan tidak tersyasyul2 apabila menyebut name2 VIP dan senarai name pemenang...haihhhh....


ANDA TAHU TAK????


Saya sebenarnye tgh sakit kepala....mahu MC (mintak cuti) esok boleh x???pening sungguh hari ini...



sangat sakit kepala ok..macam2 fikir..kerja-personal-kerja-personal-kerja personal.. ;(

No comments: