Instagram

Instagram

Tuesday, October 5, 2010

Majlis Makan Malam SMKSA 2010

Alhamdulillah..MMM telah diadakan...tetapi saya sebagai wakil KGS ingin memohon kemaafan sekiranya byk yg terkurang..kami masih baru dlm hal2 begini..sila beri tunjuk ajar di lain hari ok...

Majlis sbnrnye nk ikotkan mule kol 8pm..tp, atas sebab2 yg x dpt dielakkan,maka majlis start kol 8.30 pm cm tu...tema pakaian kami adalah Biru/ Biru Turqoise...tapi bg kami, bukan satu kemestian untuk mencari baju bewarna Turqoise utk semata2 nk dtg MMM, tapi kehadiran guru2/staff amat diharapkan dan KGS hargai..

Majlis terberhenti seketika kerana hujan lebat(x mo blame sape yg nyanyi dan menyebabkan ujan sgt lebat turun time tu..hohohohoh)

meh la tgk pics yg ditempekkan kt entry ni ye...owh ya..gambar bukan diambil oleh saya, tp diambil oleh Alchemy aljazari..(tgk kt Fb saya, name die dlm tulisan jawi)...


mule-mule...mesti letak muke saya dulu..alahai..terlebih gediks la kan gambar ni....

kakak2 ni, bile time ade function..perrgghhhh...melaram habesss..mmg cun..

mereka~~


barisan penyambut tetamu...sgt cntik kamu semua



Ni pulak adalah barisan para 'artis' yg membuat persembahan pada mlm tu...x rugi dtg MMM..

Nazwan & Wife


Putri Lindungan Bulan a.k.a Kak mas


Hujan Band versi wanita..


Fahmy

husband kak Cuya..


Mama Zarra


time nk bg hadiah kt bebudak...


letak muke sendiri lagi.~~



hehehe...kami dgn barisan pentadbir..


Ini sahaje yg saya dpt upload,kebanyakkan gambar telah saya upload dlm FB..saya wakil dr KGS ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada guru-guru SMKSA, barisan staff SMKSA dan hadirin yg hadir pada mlm tersebut...terima kasih kerana support kami..team KGS..walaupun byk dugaan dan halangan yg kami tempuhi...ini sahaja yg dpt kami persembahkan utk kalian...

Terima kasih saya ucapkan pada para penyumbang dari segi kewangan..badan -badan korporat dan orang perseorangan...tenaga2 guru2 baru..dan tidak saya lupa pada 8 orang pelajar yg sukarela membantu saya iaitu, Safiah, Syafika, Izzatul, Romaizatul, kwn Romai (cikgu x tau name), Farah Adillah, Azam dan Husni...thanks....sumbangan kalian amat ckgu hargai...=))

No comments: