Instagram

Instagram

Sunday, October 17, 2010

satu,loro ,three, arbaatun

saya penah post entry cenggini sewaktu dahulu..mase itu diri dalam dilema..(perrghh...ayat...)huhuh..kali ni pun saya mengalami situasi yang sama..tapi masih ditahap yg boleh dikawal dan masih berlandaskan akal fikiran yg waras untuk membuat pertimbangan..

entry yg mempunyai tajuk yg sama dahulu,telah saya delete atas sebab-sebab tertentu..hanye ade sorang sahabat saya yang tahu maksud entry saya itu (itu pun sebab saya yg bagi tau maksud sebenar entry tersebut)..dan sahabat saya itu telah membuat entry dgn tajuk yang sama pada blognya sebagai kesinambungan dr entry saya...tenkiuuuuuu..huhuhuh~

ape ade dgn satu,loro, three & arbaatun...????huh???

satu~ cm biase..pilihan utama..tp x tau atas sebab ape dipilih dan perlu diletakkan ditempat pertama...haisshhh~

loro~ tetap pilihan yg sama..tapi nape ntah tidak diletakkan di tempat pertama dan tak tahu kenapa kedudukannya tidak boleh mencaras kedudukan pertama...*sigh*

three~.haaaaaa.suatu ketika dahulu...kedudukan ketiga ini telah terkeluar carta...atas sebab2 yg sgt kukuh untuk dikeluarkan dan saya sendiri sgt2 pasti yg ianya tidak mungkin akan masuk carta semula......tapi sejak akhir2 ni..terperasan bahawa kedudukan yg kosong itu telah diganti baru...pelik..memang pelik...mengapa mesti masuk carta?????*sigh*

arbaatun~yang ni mmg kes x ley nk go on lebih la..nk consider byk2 pun x ley...hahaha..tp, perlu tetap ade dlm carta..sebagai penyeri...kui3...


alahaiiiiiiiii~

1 comment:

alchemy said...

arbaatun~ penyeri pon boleh je naik carta pertame... hehehe~