Instagram

Instagram

Tuesday, October 5, 2010

Road to MMM...1 week n 1 day b4..

entry ni khas untuk menceritakan perjalanan sebelum majlis makan malam SMKSA2010 yg dianjurkan oleh barisan ahli KGS skolah saya...saya tidak akan cerita masalah2 dalaman ygn melanda KGS..tapi saya akan ceritakan mengenai betapa cekalnya kami berusaha menyempurnakan majlis walaupun pelbagai halangan menimpa...sehingga ke satu tahap, kami terasa..sangat2 DOWN!!

Persediaan ke MMM dh dibuat lame dh..MMM akan dibuat di sekolah sahaja..pelbagai persiapan dirancang seelok2nya..persiapan yang paling besar kami buat adlh dgn membeli pelbagai jenis hadiah untuk cabutan bertuah...MMM kali ni melihatkan semua guru/staff akan mendapat hadiah...tetapi hadiah berbeza2 jenis dan saiz..saya telah menjalankan tugas saya untuk menyopink di Ikea bersama en.Ehem pada minggu lepas..(en.Ehem sbg penolak troli..tq ye en.Ehem)....hadiah yg belambak itu telah memenuhkan kereta ku dan saya sebagai pemilik Syarikat Cikgururose Sdn.Bhd yang menawarkan perkhidmatan membalut hadiah, telah menjalan kan kerja2 membalut hadiah di rumah saya sendiri...hahahah


persiapan diteruskan pada petang Jumaat dan saya telah berkampung di skolah dari hari Jumaat itu untuk membantu membuat persiapan...

kerja2 membalut hadiah oleh kak Su dan Yas dr Syarikat Su&Yas (co) Sdn Bhd

kerja2 menyusun meja dr Syarikat katering yg bertauliah...



kerja2 persiapan pentas diteruskan oleh Fikri & Frens services sdn bhd..tq u ols =))

Oleh kerana tema majlis kami adalah UNGU, maka dgn air pancut skali jadi warna ungu..nk tau sape punye idea???ni Idea si Fikri dan Halim..diorg g beli nila kt kedai..pastu tuang dalam air pancut ni...ade ramai yg x prasan sbb, kedudukan air pancut ni di hadapan pentas...




last view slbm katerer smpi untuk touch up dan susun menu..



last view b4 majlis...time ni kol7.10pm..majlis start kol 8..saya sempat lagi snap pic ni , tp, diri sendiri lom bersiap lagi...huhuhu..

jumpe entry akan datang =)

1 comment:

alchemy said...

wah name saye ade~~~ haha thanx~saye hanye lah fotografer percume... xperlu bayaran. sape nk khidmat saye boleh halo2 same saye utk event kecik2. ngaha~ sory kak rose kalau gambar x best. saye mntk jd fotografer sbb utamanye nk tajamkan skill. kalau ade peluang tgkp gambar kat majlis mggu ni, best juge. nk blaja lagi. jgn risau, xpyh byr. haha