Instagram

Instagram

Friday, October 8, 2010

x tenteram

dh dua hari aku tidur awal..seawal pukul 8.30mlm...lepas mkn mkm kol 8mlm, aku sudah masuk bilik untuk tidur..tidak seperti kebiasaan ku, aku akan melayari internet selama beberapa jam sehingga puas dan naik lebam mata melihat skrin laptop..tapi sejak 2 hari ini, aku tidak berdaya mengadap laptop lagi...aku mahu tido awal..dengan harapan,agar aku dapat bertemu dengan hari esok...esok dan esok untuk mengetahui ape yang bakal terjadi..setiap detik adalah saat yg sgt mendebarkan dan setiap detik itu lah yang akan menghantui diri aku..

arrgghhh..ni semua pasal mimpi tersebut.walaupun ku tahu bahawa mimpi hanyalah mainan tidur..tapi, mentalku amat terganggu dgn kisah mimpi tersebut..mimpi itu menjadikan diriku tidak tenteram dalam 2 hari ini..sehingga membawa ke dalam tidur ku semula..

adakah benar, mimpi tersebut akan menjadi realiti??KUN FAYAKUN..maka jadi jadilah..aku berserah padaNya...jika kesedihan dan kesuraman kehidupan melitupi kehidupan ku ini, maka aku redha dan jika ia benar2 akan meninggalkan diriku..maka tinggalkanku dgn cara yang paling terbaik....kerana aku mmg layak ditinggalkan kerana aku tidak layak untukmu...

1 comment:

alchemy said...

kite hanye merancang, Tuhan itu yg menentukan... dalam kehidupan ni kite kene bersedia dgn sesuatu yang tidak dijangke... semoge ape yg berlaku dalam hidup kite mengajar kite utk lbh memahami erti kehidupan. sesuatu yg berlaku pada kite sebagai hamba Tuhan mesti punye sebab2 dan hikmah2 yg tertentu... =)