Instagram

Instagram

Sunday, October 31, 2010

Tq mak =)

waahhhh~~setelah semalam berjalan2 di E-kiah dgn cik Aini dan En.Din...arini saya menghabiskan sisa cuti wiken saya dgn membawa Aini g wedding sahabat saya di Meru..Konvoi bersama rerakan skolah...jumpe kt tmpt kenduri ...ade ramai lagi kawan sekolah...

Selepas balik wedding, saya pergi byr duit keta kt Setia Alam..then,mak ade kate yg mak nk ajak saya g Sijangkang untuk beli benih bunga ...dan saya turut mengajak Aini bersama-sama saya ikot ke Sijangkang .Sampai di Sijangkang, saya singgah ke rumah mak lang saya dan mak lang saya pun turut ikot pegi beli benih bunge tersebut...

Pas beli benih bunge tersebut, saya ajak mereka semua makan kt area Sijangkang itu sahaja...Yang saya suka bile jumpe mak lang ni..mak saya akan bergelak ketawa melihat gelagat /crite2 lucu dr mak lang dan kami akan tergelak sesama sendiri...itu mmg RESMI kami..huhu..sebab mak lang org yg sgt funny...

berkaitan dgn tajuk entry ini...saya tersedar bahawa sepetang saya berjalan2 dgn Aini dan maklang, mak saya asyik bercakap 'bagus la...sekurang2nye hilang stress" setiap kali saya ketawa melihat telatah mak lang ngn Aini...

mak seakan sedar yg saya seperti org yg sgt stress..mak seakan tahu yg saya mmg x byk spend mase utk mak..mak tahu yg...saya jarang untuk senyum dan ketawa di rumah...ini kerana...hidup saya hanya kerja...pegi keja, balik keja...buat parttime sane sini..wiken..wikdeys..dannn..mak cm tahu saya kurang bahagia...sbb tu mak kate saye stress..mak seakan boleh baca dari pandangan mata ku yg diselindungi...cume mak...mak x mahu berterus terang bertanya dgn aku...sebab...sebab....sebab mak tahu..saya akan sedih...mak tak suka tgk anaknye bengkak2 mata sebab...anaknye ni mmg senang nk tacing...tu la mak kan...mak je yg faham perasaan kita...mak je yg tahu ape yg kita rasa...

Tq mak =)

*angah tacing buat entry ini...

No comments: