Instagram

Instagram

Thursday, February 4, 2010

ade2 je la..




skarang ni saya tgh sakit kepala..pening sepanjang ari..tatau nape..tak cukup tido..MAYBE..kt skolah lak..smpi2 je..elektrik wt hal..kipas kt staff room tak berfungsi la kan..so, ape lagi..sakit kepala tu semakin menjadi2...haihh..

waaa..arini lak, saya ade 7 masa mengajar..tak de lak kelas yg diambil oleh cikgu praktikal lak tu...so, arini sgt mencabar jiwa dan raga saya...saya kene bercakap dan explain non-stop..ingt lagi tak entry sebelum ni yg mana saya amat dukacita dgn kelas yg saya aja tu??mereka tidak memahami penerangan saya...so, arini, saya nekad utk memastikan mereka paham topik tersebut..hasilnya...=) alhamdulillah..

smpi ke kelas yg ke3...sya rase suare seaakn2 tenggelam..nk kuatkan suara pun dh tak ley...saya cuba duduk skejap dan minum air..Ya Rabbi..sgt penat ok..penat bercakap..huhu..

sbnrnye saya nk cerita tentang ketidakpuasan hati saya terhadap adik saya yg bongsu..die sgt tidak menghormati saya sebagai kakaknya..kes ini berlaku semasa ari ahad yg lalu..kerana itu lah saya membawa diri ke UKM..kerana mak saya tidak menyeblahi saya sedangkan mak selalu memarahi adik saya..SELALU taw..then, bile turn saya untuk menasihati adik saya itu..mak pulak yg marah saya..OK!!sebagai balasan utk merajuk..saya tidak tunjuk reaksi protes saya..saya hanya membawa diri selepas habis tuisyen pada hari ahad itu..tetibe saya sgt ingin pergi ke tmpt saya belajar..bln 9 aritu mau ikot sahabat saya yg kerje di ukm tersebut, tp, mak jugak tak kasi..hmmm...

smpt gak la saya menghabiskan masa selama sejam dan sempat amik beberapa gambar yg mana setiap satunya membuatkan saya teringat kembali zaman saya berjalan kaki, turun naik bas UKM dan dikala saya dh ade motor..owwhhh...sye sgt rindu momen tersebut...rase cm nk minta diundurkan masa...

tp, sebelum g UKM, saya jumpe Aini & Ijan(her bf) kt Sect 7 BBB...diorg ber2 sgt sweet..satu kepala..layan je celoteh aku ..both of you make me smile again..jauh gile saya g carik makan tgh hari..smpi ke Bangi membawa diri..merajuk punye pasal...ye la..nk luahkan kt org lain..saya pun memilih org..saya tidak mahu membebankan org lain..yg terpikir kt kepala..Aini ngn Syerie je..Syerie lak mase tu kuar ngn adiknya..so, terpaksa la pilih Aini..die tahu keadaan saya...thanks Aini...XOXO..

meh la tgk gambar2 yg smpt saya amik kt UKM ni..

bergambar depan DECTAR

Fakulti Kebangaan Saya : Fak Pendidikan



DECTAR

1 comment:

Salasiah Ammar said...

sabar la ye ros...mmg cmtu la...dulu2 sal pon selalu la kena cmtu, klu marah adik, kita blk yg kena...hahhaha tp skrg dah kawen, mak dah tak marah2 lgik....;)