Instagram

Instagram

Monday, February 8, 2010

Alhamdulillah..

salam semua..keadaan diri yg tidak menentu seperti pasang surutnye air laut semuanya menjadikan diriku seorang yg tabah, seorang yg cekal..seorang yang sangat sabar..sebab, tidak bertemu diriku dgn segala benda yg berlaku pada diriku ini melainkan Allah mengutuskan bahawa aku lah yg dipilih untuk menghadapinya..argghhh...diriku hanyalah seorang hamba mu yg sgt kerdil...ku redha dgn kehendak Mu, Ya Allah...semoga ujian yg Engkau berikan kepada ku ini disertakan dengan keindahan dipenghujungnya..Amin....
Alhamdulillah...Kau kurniakan daku dgn ujian sebegini rupa..


uhhhh!!
smbil kesat2 air mata yg masih berbisa, saya menggagahkan diri untuk mencoretkan kisah2 yg byk tertinggal di satu2nya diari maya saya ini..biarlah semua org tahu..biarlah semua orang baca..agar diri ini terhilang sedikit beban...
Alhamdulillah...inilah cara ku..

byk dh crite2 menarik dh terlepas untuk dikongsi,bkn tiada masa..ADA je..tapi, penyakit M bile dh sampai..mmg sgt susah..so, saya dgn sukacitanya pun membiarkan blog ini tanpa sebarang entry...

OKKKK...
saya mahu crite pasal arini..arini di skolah saya sangat teruja sebab dapat jadual baru dan masa mengajar saya telah dikurangkan kerana sebahagiannya telah diambil oleh guru praktikal..so, saya mempunyai masa yg cukup untuk menyiapkan segala kerja2 saya..(boleh ke??)hahha..yeah rose!!yakin boleh...bermonolog plak sendiri..huhu..dan yg best nye..saya tidak mengajar kelas peralihan..tp, terasa sgt keciwa la pulak..sebab, dh tak aja pend.seni...saya sgt suka seni..baru dpt tahu yg diri saya suke melihat hasil karya seni yg saya aja..walaupun tidak mendapat pendidikan yg formal..tp, setiap kali saya mengajar seni..hati saya sgt tenang...best...
Alhamdulillah..

ade lg yg menarik...
oleh kerana sebahagian waktu mengajar saya diambil oleh guru praktikal...saya dgn rasminya dipilih oleh Pk Petang saya sebagai Guru Pembimbing/ Guru Penyelia bagi Guru praktikal tersebut..setahun jadi cikgu dh jadi Guru Pembimbing..mmg sgt tak masuk akal..tp, ape salahnya kalu sesuatu yg baru itu dtg tanpa mengira brape lama pengalaman / brapa lama saya berkhidmat kan??so, saya terima dgn hati terbuka kerana perlantikan sebagai Guru Pembimbing bkn sahaja tanggungjawab untuk menilai@ mengkritik cara pengajaran guru praktikal tersebut..tetapi menjadikan saya seorang pelajar yg sentiasa mahu belajar ilmuNya yg Maha Luas ini..=).
*ade elaun diberikan kalu jadi Guru pembimbing..
Alhamdulillah..rezeki..

=(
owhhh...arini..tekak saya mula rasa sakit..Mahu jadi batuk la tu..

Alhamdulillah..Ya Rabbi, Engkau memilih ku utk menghadapinya =)

No comments: