Instagram

Instagram

Tuesday, February 2, 2010

asam garam..biase la rose..

haippp!!!!uuhhh...argghhhh....wahhh..arini cm antara hangat tak hangat je...perjalanan kerje sume ok..sume settle..sume on time..sume dh buat...tp, haihhh..apsal la budak2 tu buat hal??oooo..masuk bulan ke2..korg dh nk tunjuk lagak la pulak..jgn laa cm tu..kalu u ols dh pandai (disebabkan tusyen, disebabkan korg dh ade genetik/keturunan pandai, bijak dan yg sewaktu dgnnye pun..) jgn la korg buat tak tahu bile cikgu aja..ckgu bukan mintak utk kamu hormat ckgu seperti malaikat..ckgu org biasa..yg hanya ada ilmu yg perlu dikongsi dan disampaikan kt korg..
so, bile di dlm kelas..cube la pay attention...ini tak..u ols berckp/bersembang bende2 yg takde kaitan...ckgu sgt open bile u ols tanye soalan2 yg berkaitan...TAPI..ckgu pantang SUNGGUH bila ade yg..nk mula bercakap, mula ganggu ckgu bercakap dgn soalan2 yg tak berkaitan/lawak2 bodoh u ols..huuyyy...sorry la...ckgu lebih titik beratkan kefahaman u ols ok...

waaaa...rase cm batu besar terhimpuk di atas pundak ku..sbb, tahun pertama aja maths..selepas bulan pertama, selepas habis chapter pertama (chapter pertama sgt senang..hanya perlu tahu WHOLE NUMBER)..tp, bile masuk bab PRIME NUMBER..(mmg pun suatu yg baru utk u ols)..u ols sgt2 amik mudah...ehhhh..hello..i explain smpi 5 kali pasal 2 syarat PRIME NUMBER tu...habis mase cm tu je kot...haihhhhh...sabar je la..(tp, ckgu mmg tak sabar tadi)...sib baik tak de perbuatan saya tak diingini dilakukan oleh saya,....tp, cm biase la...mulut ckgu ni mmg lancar untuk tidak berhenti2 membebel dgn ayat2 yg sgt 'menikam' kalbu kan...

owhh...so far sye punye tindakan tidak pernah lagi mencederakan pelajar2 saya..saya boleh mengawal diri saya...cume saya perlu mengajar mulut saya dr terlepas ayat2 bebelan yg boleh & mungkin drag mase mengajar saya...

MOOD OK pulak...
saya sgt suka sbb sebahagian waktu mengajar saya telah diambil oleh guru praktikal...so,saya byk masa utk membuat kerja2 disiplin...(special for D teachers ok!!)

saya sgt berharap ade GSTT masuk dlm minggu ini..so, jadual mengajar dirombak..dan..harap agat masa mengajar sya dikurangkan..saya sgt bizi dgn tugas2 baru ok..

haiiihhhh...bile la nk cuti ni!!!

rose..rose...asam garam dunia kerja...asam garam hidup...biase la...

sekian~~~

1 comment:

Salasiah Ammar said...

susahnye nak mengajar budak2 skrg...huuhuuh bdk2 nie tgk ros cute miut, tu yg tak takut ngan ros kot...;)