Instagram

Instagram

Tuesday, February 16, 2010

......

bermula setelah saya post mende alah ni..saya berjanji kepada diri saya yg saya tidak akan aktif FB selagi kerje2 saya tidak siap..
ya...mmg benar, esok saya cuti..tp, saya semakin bizi (poyonyeerrr) dgn kerja2 belakang tabir (tolong jgn pandang belakang ye)...semua demi skolah ku (poyo kuasa 2)....

saya mahu siapkan
1) brosur utk hari sukan sekolah..Diana telah email design brosur tersebut, saya kene tacap (touch-up) sket..then, print..then bwk g skolah esok....oppsss..kene kol dulu Pk Koku saya...kalu beliau ade di skolah esok..maka saya kene dtg skolah..kalu tak de..kene tangguh lagi...hohoho...(mintak2 la ade kan)

2) siapkan soklan ujian + latihan kerja + nota bergrafik + powerpoint utk P&P.semuan ini memerlukan penelitian yg LEBIH (poyo kuasa 3)..hahaha...


nk crite gak...petang td penat tau...tp best la dpt bwk mak saye g jalan2..mak nk beli baju utk kenduri( diulangi..mak saya yg nk shopping ok!)..saya sekadar SuPiR je...nk carik sepasang baju, smpi g LIMA tempat...mule2 g Kamdar, Klang...ade yg berkenan, tp tak cukup meter lak...then, mak ajak g Jalan TAR...saya pun pandai la sgt ikot NKVE kan..terase cm pusing Selangor lak...then, smpi Jln TAR..TETIBE mak kate tak jadi...hahhahahahahahahahahahaha..mak saya kata "Angah, jom g PKNS je la..."

anda tahu jawapan saya????


hahhahaha...


saya jawab...."OK"

then, mmg pusing2 je la kt KL tu..balik ikot Faderal pulak..then g PKNS..haaaaa...dpt pun baju yg dihajati...then, nk carik tudung lak..nk matching2 katenye...mak kate..nk carik kt booth yg ade byk2 kt Giant Shah Alam tu.....hahaha..dapat pun..yeay!!!...mak gembira..saya pun gembira...

bile kuar Giant tu..mak kate, " Angah, jom g tesco Shah Alam..dh dekat dh ni..."

saya kata..."OK"..

huhuh..sekian..itu saje...ade amik gambar mak tgh beli baju..tp, mls nk hapload....sbbb...sbb..saya mahu buat kerja...


Mood: OFFLINE FB sampai kerje siap...kire cm 'puasa' fb gak la ni..saya kene janji kt diri saya..sbb, saya tidak mahu terbatal pose saye ni...daaaaaaaaaaaa

p/s: jgn rindu saya k..kalu rindu..gugel la gambar2 mane yg ade tu.. =p (versi perasan!!)

No comments: