Instagram

Instagram

Sunday, February 28, 2010

akhirnyerrr...kempis jua...



adoiii..adoii...sakit tak terase pun...tapi gerammmmm taw...geram kat sape?geram kt ape???saya geram kt jerawat saya yg ade kt pipi sebelah kiri..dh lame gilerrrrr ia terbantut tak leluar2...saye jadi geram...nk tahu nape geram...ye la...tempek foundation ngn compact powder pun masih nampak lagi tau..sedih giler...pakai sabun Eumora pun tak mo gak keluar2 jerawat tu..ikotkan hati mmg maw picit picit picit..tekan tekan tekan...cm saya tekan keypad henpon je...huh!!geram punye pasal...

bende alah ni menyebabkan saya agak stress..sbb, my mum asyik blame saye sbb saye tak pandai jge muke...dengggssss...aleh2..saye mls nk amik kisah...saye maw jadi pemerhati je...nk tgk smpi bile jerawat tu nk meletus bak gunung berapi =P


korg cube fokus betul2 kt pipi saya tu...ade gunung berapi yg tak aktif yg degil nk meletup...geram...tgk!!!.


keadaan sebelum kene cucuk...hahhahaa...menyakiti diri sendiri =p

tapi..petang tadi..gatai tgn n g la amik pin tudung yg agak besar sket...duk depan cermin...n..n...CUCUK!!!..hambik ko...keluarlah...lahar2 jerawat tu...(euwwww)...sakit taw..siap berdarah2 lagi aku kerje kan...ye la...cucuk sebelum smpi masenye...puas hati...sbb, menatang tu dh kempis...pas ni...maw hilangkan parut jerawat tu...dan yg penting...bonggol jerawat tu dh takde...=)

mood: gembire berganda2...

2 comments:

Salasiah Ammar said...

rose punye gunung berapi sikit jerk...gunung berapi sal lg byk..penuh satu muke....klu org tgk, mcm sal ni tak penah jaga muke..padahal, dah puas giler dah try mcm2...huhuhu

mama wanie said...

salam perkenalan...
jalan2 cari info terjumpa blog cik rose ni..
mama pon cegu math gak..
ngajar form1 and form 2...harap boleh berkawan...

mama dah add ur link kat blog mama...