Instagram

Instagram

Sunday, February 14, 2010

cuti = kerja


hihihhi..huuhuh...nk crite pasal hari pertama cuti sekolah..sekolah saya cuti seminggu smpi ari ahad depan ( 21/2)...
tau tak..cuti pun saye kene buat kerja tau...
ni senarai kerja saya :

1) tanda buku latihan maths..ade 2 kelas..dh byk kali tertangguh...
smlm buat la kerje ni..tp ini la hasilnye...

tgh tande buku smbil tgk2 crite/konsert penyanyi cine..huhuhu..layannn

buku yg baru di tanda...

akhirnye..begini keadaan ku..huhuhu

2) buat buku program utk Kejohanan Sukan Sekolah 22 hb ni kt padang Sultan Sulaiman. Berkolaborasi dgn Diana..kami tidak berjumpa utk berbincang..hanya Fb dan Email yg menjadi penghubung..then, 17 hb ni..g skolah utk g riso semua buku program yg dh saya dan diana design tu..huhu..

3) kene buat soalan Ujian Bulanan I utk subjek Sejarah f2..hahah..nasib la korg..susah wooo cikgu buat...

4) kene buat latihan kerja sejarah n nota bergrafik utk sejarah gak...

5) kene buat powerpoint utk Maths form 1..saya mls nk ngajar menggunakan marker..sbb, lmbt..so, nota buat siap2 kt PP..bley apply utk sume kelas...huhu

6) pastu kene arrange mase utk buat Obserrvation utk bebudak praktikal yg baru yg take over kelas saya tu..huhu...FYI...bru setahun aja maths..dh dilantik jd guru pembimbing utk guru pelatih/praktikal...adusss...saya ni pun ngajar lintang pukang...byk kene rujuk buku lagi..tp, tak pe la...cabaran tu....

1 comment:

mohammadfaizal said...

gambar tu, aku bg ***** Lima bintang!