Instagram

Instagram

Tuesday, June 1, 2010

Bonjour..bonjour...part III




nk sambung lagi crite pasal percutian di Bukit Tinggi...
kali ni nk crite kt Botanical Garden lak..

Botanical garden terletak dalam JV gak....kt BG ade sebuah restoren Jepun...tp, mase we ols sampai tu...restoren tu baru nk bukak...so, kami mmg x cdg pun nk mkn / lepak kt restoren tu...juz jalan2 ke bahagian belakang restoren kerana di bahagian sebelah kanan restoren terdapat taman bunge yg kebanyakannya adalah bunge2 yg terdapat di Jepun...(hmmmm..xde plak bunge sakura kan??..kalu ade, sure bley menari cam dalam crite Para-para sakura...)

sebelum smpi kt restoren tu..(lupe la name restoren tuh..huhuh), ade sebuah kolam ikan kap kt depannye...sempat gak kami beri makan ikan2 kap tersebut dgn pallet yg telah kami beli di JTH tadi...

tgk la gambar2 ini =)


ni la restoren Jepun tu...RYO ZAN TEI

Aini dan ikan kaloinye...


rosensei ngn ikan kaloinye gak..


goreng pun sodappppp


sebahagian bunga2an yg ade di BG...bunge ros pun ade....ROSLINA..=)

pas menghabiskan masa selama 15 minit kt BG nih...kami turun dari JV untuk amik bas shuttle cz nk g smule ke Colmar Tropicale....

yeahhhh...

*bersambung =)

2 comments:

my note said...

huhuhuhu.. korang g jejalan x ajak wani pown...., pasni nk ikut korang g jejalan... x kira nk jugak ikut... heheheheh

alchemy said...

haaa, nnt nk dtg sini la. hehe, kak rose nk itot? hehe