Instagram

Instagram

Saturday, June 12, 2010

JUMAAT ke Jem di Jalan TAR =(

JUMAAT | 11/6/2010

huhuhuhuh...u ols tau tak...ari jumaat smlm, mak ajak saya g Jln TAR.Katanya mau carik 2 pasang baju marhaban buat rakan2 marhaban yang tidak mendapat baju yang sama tema...so, saya bergerak kuar kol 9.00 selepas balik dari membeli belah di Pasar Jumaat...

Kami agak teruja sebab dh lama tak pegi Jln TAR (last pegi sana bulan 4 aritu =P)...huhuh...maka, saya sampai di sana pukul 10pagi dan seperti biasa saya akan memilih tempat biasa untuk memakir kereta..tetapi malangnya,setelah 2 kali pusing2 carik ruang letak kete...maka kami bergerak keluar dan berhajat untuk memarkir kete kt belakang Colleseum...tetapi, saya tersalah jalan daaa...patut masuk ke kiri..yg saya terus smpi nk ke LakeGarden...
so apa lagi, terus balik je la ikot jalan Duta...nk patah balik kt Parlimen pun x ley sebab mengenangkan jalan area Jln Tar tersebut sgt sesak kerana org ramai berpusu2 bergerak ke masjid untk solat Jumaat dan ada diantara mereka mahu keluar makan tengah hari...

Maka kami balik dgn hampa nya....dalam perjalanan pulang,saya memujuk emak untuk pergi semula pada hari sabtu untuk mencari kain yang dihajatinya....yeayyyyyyyyyyyyyy!!!!!

No comments: