Instagram

Instagram

Thursday, June 10, 2010

SELASA ke Score A

SELASA | 8/6/2010

saya g skolah lagi kol 8 sebab ade program Score A untuk pelajar2 tingkatan 3 dan 5..Score A merupakan sesi menjawab soalan-soalan/ latihan mengikut matapelajaran PMR dan SPM secara online..

saya duty pada hari itu kerana bertukar dgn kawan saya..maka, sesi yg patut saya ada di skolah adalah pada pukul 8-10 pagi..selepas pukul 10 pagi, saya bergerak ke Bilik Akademik untuk key-in markah (berbangga skejap kt sini) huhuhu..then, usai sahaja isi markah, saya buntu!!!!!!tak tahu nk g mane...

maka saya pergi la ke JJ Bukit Tinggi...bayar bill dan jalan2 cuci mata..itu je...pastu saya bergerak ke Bandar Baru Klang untuk JJCM di sana...selepas JJCM saya g JJ Bukit Raja...ahahahaha

byk nye JJ!!!!jgn jadi Joe Jambul sudahhhh =p

1 comment:

alchemy said...

hahaha, awat JJCM jauh bebenor, mcm kat bkt tggi xde tmpt mkn je kak. haha