Instagram

Instagram

Tuesday, June 8, 2010

ISNIN ke Istana Bambu


ISNIN| 7/6/2010

sesi memulakan cuti sekolah dengan perjalanan yg tidak dirancang...saya pagi2 lagi dh niat nk g skolah dalam kol 9 pagi...sebab saya mahu key-in markah kertas Sejarah(mase tgh berangan nk pegi nih...ade 20 skrip jawapan yg lom siap tanda> objektif jerrr=p)..pastu boleh plak tgh duk bosan2 menanda kertas...saya rasa ngantuk...(waktu tu,jam menunjukkan kol 8.30 pg)..pastu ape lagi, saya terlelap atas meja..dan tersedar semula kol 10 pagi..haahhahahahahahahahahahahahaha....

dh tersedar tu, online jap n terus ajak k.kiha temankan saya g ke suatu tempat di Ampang...tempat tu adalah Istana Bambu...Restoran Istana Bambu..tempat makan yg baru..berkonsepkan perkampungan buluh yg 90 % drpd binaannya dari buluh yg ditanam sendiri oleh Syrkt Istana Bambu Sdn .Bhd

saya tahu tempat ni dari seorang rakan fb saya yang lunch kt IB ni bersama rakan sepejabatnya...

perjalanan ke sini dari klang mengambil masa 1 jam..
makanan = sedappppp (ade yg mahal gak la..tp, berbaloi)
pemandangan= cantik..(tapi dgr deruan enjin kereta sebab berhampiran dgn MRR2)...
konsep = menarik..ala2 Bali pun ade gak...

pe kata korg layan la gambar2 kt sini...
bersebelahan dgn MRR2 dan berdekatan dengan kwsn Highland Tower & Zoo Negara...
klik sini untuk maklumat lanjut :
http://istanabambu.com/v1/


kt pintu masuk



tasik (rasenye lom siap lagi tu..)

k.kiha & mean

nk bersila pun boleh..

menu tgh hari kami




No comments: