Instagram

Instagram

Monday, November 1, 2010

wajah baru!

yabedabedu......blog ku dh bertukar wajah...weeehhhhhooooooo~~

terase nk menyanyi lagu Ruffedge plak...

cantik menarik tertarik kau memang dabooooooommm~~

yeahh....nyanyi sesame...

penat wwooo nk godek2 blog ni...siang td sebelum g skolah..dh start godek2 dh..tp,hasil nye sungguh mengHAMPAkan...tulisan sume jadi blurrrrrrr je....sehinggekan saye pun jadi blurr...dh x tau nk buat ape...so,saya sambung godek2 smule bile balik dr keje...

hasilnya...taraaa~~~
yg penting wane biru mesti ade...sebab saye suke wane biru...

tapi kan...aritu...ade shbt saye tegur...

Hana: Ros, sejak bile ko dh suke pakai wane pink?
Saya: Erkk...sejak dalam hati ade taman kot...
Hana: hahaha...klaka...

yang penting, jawapan saya x seperti yg saya fikirkan...bukan disebabkan bahagia atau apa...skung ni dh jadi cikgu..kene pelbagaikan wane baju...baru student x bosan...kalu bosan gak...g keluar kelas...


footnote 1
*alamaakkkkk..entry ni sepatutnye untuk menyatakan bahawa saya suke ngn background blog yg baru ni je..ni dh melalut2 dh plak...ok..chowww....

footnote2
* terase cm nk joget2 cm ikon STAR yg ade kt tepi blog ni plak...weeehoooo~~

daaaa~~xoxo

hmmm..nk post entry berjauh hati buleh x?

No comments: