Instagram

Instagram

Friday, May 20, 2011

10 perkara yang buat saya tersenyum hari ini ;)





yeaaaaahh...sindrom sepuloh datang lagi...kali ni nk senaraikan 10 perkara yang membuat saya tersenyum pada hari ini..bersamaan 20Mei2011..huhuh

1) Dapat ikot mak pergi pasar Jumaat..saya pergi mengajar kelas yayasan lambat sket...sepatutnye kol8.30pg...tp saya masuk kol9.30 pg..

2) Kat skolah arini dpt jumpe 2 orang cikgu praktikal dr UPSI yang dh habis tempoh praktikalnya...dan ape yg buat saya happy...sbb, saya dapat adik2 junior yg pernah mendengar masalah saya sepanjang tempoh mereka ada di skolah itu.maklum je la...saya mmg suke bercerita...pot pet pot pet...mereka berdua ialah Alissa dan Law..
**Alissa, terimalah hadiah akak yg x seberapa ye...



3) Dapat feedback dr students yg jawab kertas maths hari ini..diorg kata...Maths Paper 2 yg saya buat...agak senang...hmmm...boleh jawab ke??atau nk menyedapkan hati...tp tak tau nape ia boleh membuat saya tersenyum pasal paper maths tu...

4) Embah saya datang umh saya...sebab esok kami akan tgk abg saya nikah...;)

5) Along nk nikah esok...yeayyyy...

6) Hantaran Along sume dh siap...x sabar nk sertai rombongan esok...

7) Oleh kerana esok adalah majlis keluarga kami...saya dh block/ cancel kan semua xtvt siang dan malam saya termasuk LADAP,Kelas Bimbingan PMR & Tusyen untuk minggu ini...

8) Sejak Tasha ade kt skolah saya...saya ade kawan utk bergosip...(tapi semuanya pasal kisah "lalu")

9) Happy la sket sebab dapat bg esaimen pertama kt sebahagian guru2 praktikal UPSI yang baru masuk...hohohoh...*Ampun yaaaa...saya hanye menjalankan tugas dr BOS Koku saya....

10) Tersenyum sebab.....saya berjaya carik 10 perkara yg buat saya senyum hari ini..hohohohh...

No comments: