Instagram

Instagram

Tuesday, May 10, 2011

10 perkara yang telah saya buat sebelum saya terlelap mlm td..

1) sesi pertegangan urat dgn along aku..pasal ape bleh eksiden

2) sesi pertegangan urat dan mak aku plak...mak salah kan kami berdua..

3) sesi nangis menangis (slalu sgt dh kuar air mata sejak2 akhir ni)

4) sesi updet status kt fb..(bukan bermaksud nk raih simpati)

5) sesi mengadu kt Kak Seri via Inbox..kak seri juz nasihat kan aku soh bersabar...

6) sesi sok sek sok sek hingus mahu keluar...(tension tol ngajar sorg student aku yg selsema..dh la ngajar one to one..so, senang sgt la virus selsema tu nk merebak..)

7) sesi baca membaca entry blogger faymes (smpt lagi tu bace walupun mate dh berair2)

8) sesi tekap muke kt bantal (sebab x tahan nk tanggung rase sedih)

9) sesi STALK dan REMOVE beberapa kawan yg aku kenal..tp tak penah nk reply smule.."LIKE" @ "COMMENT' smule kt wall aku...aku x mintak nk glamer..tp, susah yg ko nk reply kt wall aku......bajet artisss ke weyyyy....remove org perseorangan yg aku rase xde berkepentingan kt aku...

10) sesi mengenang kembali ttg kesalahan yg pernah aku buat...mungkin balasan utk aku sejak akhir2 ini..astaghfirullahalazim.....kenang punye kenang..smpi tertidurrrrrr..

1 comment:

dear anies said...

da minta maaf kt depa ke blom?

Jiran ooo jiran