Instagram

Instagram

Tuesday, May 31, 2011

compang- camping candid camping!!

Salam semua dan kali ni saya nk letak beberapa keping gambar untuk tatapan anda semua...Inilah jadinye bile kamera ade ditangan dan ade saje momen2 yang menarik di rakam..



time ni bebudak tgh buat aktivit 'sayang si buta'


marilah..kemarii.....~~



depan: "deyyy...ape la itu orang kasi tutup itu saya punya mata...&^%$#@
baju pink: 'adoiii la...sakit mate aku ni"



zarul: "mu ade denga pokcik jual eskem x?"
salam: "memey ade pokcik jua eskem kt sane tung"

cling...cling..eskem..eskem...

time ni plak pose dlm hutan...pic kredit kepada Zarul..ntah hape2 kan die amik..bokeh terlebih ke...atau tetibe kene parkinson..aku pun x tahu..yang lain plak semua pantang nampak kamera..




pic ni lagi x bley blah...aku pun x paham sbb ape kami buat perangai cm tu..hadooiii...cam terencat plak aku tgk...haihhh




owhhh..ni lah hulubalang-hulubalang yang merangkap.si balang dan belalang semasa kami berkhemah...bagus korg kan...


Zarul!!lenkali...kalau amik gambar...kasi senyum sket..jgn buat muka naruto...



Fared & Salam....a.k.a Misbun Sidek...ade iras iras kan???



tidak ketinggalan....Azam ;)
weeeeee~~~


ok lah..itu je...ekceli byk gambar yg saya selitkan dln entry ni...kang takot korg kutuk blakang plak..so, beh baik letak sket2 je... ;)

No comments: