Instagram

Instagram

Tuesday, May 10, 2011

10 perkara yang buat saya tertekan di saat ini..

1) setiap hari aku kene pegi stadium sbb guru pengiring utk AJK Keselamatan sempena MSSS Hoki di Stadium Pandamaran...suasana kt sane best..tapi panas siotttttt....aku rase muke aku tanned!!!


2) sehubungan dgn itu, aku korbankan...diulangi...aku korbankan mase mengajar aku seminggu semata2 utk replace tmpt cikgu lain...(agak laaaa sedikit tension)

3) aku tak rase student aku boleh jawab exam dgn baik..sebab bimbingan yg aku beri..sgt2 x strong...sbb, makin nk exam..aku makin sibuk keluar skolah..

4) kertas exam students sape yg nk ketip2 kan???aku xde sminggu weyyyy

5) taklimat ringkas camping lom buat lagi...bilenye aku nk riso kertas peralatan yg perlu pelajar bawa..haihhh

6) aku xde mase utk diri sendiri weyy...pegi kol7 pagi..balik kol 8 malam..then smbung tusyen...smpi kol 10mlm...(aku fikir palk..laki aku nnti boleh ke trime keadaan aku cm ni??)

7) aku stress dok pikir pasal exsiden yg terjadi pada abg aku..kereta remuk..tp alhamdulillah xde ape..

8) aku stress pasal apsal mak nk salahkan kami adik beradik pasal kejadian eksiden tu..bende nk jadi..dh namenye kemalangan..so, mmg malang la...dan kami berjanji akan gune duit kami sendiri..WALAUPUN aku x berharta..aku sanggup korbankan duit aku...utk biayai kos baiki kereta..walaupun aku simpan duit aku untuk kahwin+ blaja..nampak gayanya...mmg x perlu kahwin dan blaja la...

9) aku stress pasal mata aku senang betul sembab dan mesti ade eye bag...lebih2 lagi kalau time pas nangis...mmg aku stress lately..sbb byk bende yg berlaku pada aku...

10) aku stress pasal...aku masih lagi stalk si dia... ;(

No comments: