Instagram

Instagram

Monday, May 30, 2011

Kem @ Ulu Bendul | Hari Pertama

Salam semua..apa khabar dan selamat bercuti bagi cikgu cikgi serta bebudak skolah yg bercuti..yg g kelas tambahan ...sila lah pegi ye...

Ok, kali ni mahu cerita pasal perkhemahan perdana unit beruniform SMKSA di Hutan Lipur Ulu Bendul, Kuala Pilah ,Negeri Sembilan yang diadakan pada 27-29 May yang lalu.Saya selaku pengarah program ingin merakamkan setinggi2 ucapan terima kasih buat MH Two Solution kerana dapat melaksanakan semua modul aktiviti dgn baik. Tidak lupa juga kepada PK Akademik SMKSA;Pn.Latifah Muhidin dan PK Koku SMKSA; Pn.Rashidah kerana sudi menemani kami secara berganti2 sepanjang kem berlangsung..

Saya ingin merakam terima kasih buat guru2 pengiring dan guru praktikal yg semestinya bujang dan ade jugak yg mengaku bujang kerana sanggup mengikut saya ke kem ini..Tq Nadiah, Zaitun, Dyla, Fahmy serta guru2 praktikal ; Fared, Zarul,Salam dan Azam...Mereka semua ringan tulang..dan ade kala berperangai kebudak2kan pun ade...(aku pun x pasal2 tumpang dua kaki...wengggg)

Ok, kami sampai di Ulu Bendul pada jam 6.30 ptg..dan 15 minit kemudian 2 buah bas yg membawa SMK Raja Lumu pun turut sampai. Macam biasa lah..pelajar2 di beri taklimat dan diagih2kan kumpulan serta diminta untuk memasang khemah bg setiap kumpulan. Kami guru2 pengiring pun turut berangkat ke bilik penginapan masing2.


Alhamdulilah..perjalanan aktiviti kem berjalan dgn lancar dan tiada apa kejadian yang tidak diingini berlaku.Banyak aktiviti yang dijalankan..dan kami cikgu2 pun turut sama sertai.

Rasenye saya mahu menaip dgn sgt terperinci utk kem ini..dan saya rasa eloklah saya letak gambar2 sekitar kem..


bebudak dikumpulkan...dan diberi taklimat oleh En.Burhan



tgh pasang khemah



Pada sebelah malamnya..ade majlis penyerahan pelajar


Bebudak teraturrrrrr je time mkn...tenang je hati bile buat cm ni kt skolah..haihhh





Ni pula adalah barisan fasilitator dr MH Two Solution


kem komandan : En.Burhan...time ni die tgh offer soh gune kereta die kalau nk pegi ke mana2 di sekitar Pilah..hihihi..

ok, ini baru bahagian pertama...jap lagi nk update bahagian kedua..

No comments: