Instagram

Instagram

Sunday, May 8, 2011

saya tak suka tinggalkan skolah..walaupun..dot..dot..dot..

Salam semua,

Rasenye dh seminggu blog dibiarkan kerana kesibukan melayan karenah hati,limpa , jantung dan yang sewaktu dengannya..di tambah dengan perasa tension, marah, emosi dengan perangai bebudak kt skolah...menjadikan blog mmg dianak tirikan dlm minggu ni...

Ok, xmo cerita panjang...sbb saya pun dh ngantuk sesangat ni...badan x sihat sgt sebenarnye...siang tadi dh jumpe doktor dh..xde ape2 yg perlu dirisaukan.simptom2 yg biase bile stress...too much workloads...tp xpe...saya dan sesiapa yg bergelar cikgu2 je yg paham kerja kami.....


Minggu depan mmg x g skolah...sebab kene hantar bebudak Kadet Pertahanan Awam g betugas utk MSSS Hoki Peringkat Negeri kt Stad Pandamaran Klang..yg mane saya sendiri pun x tahu stadium itu berada...haihhh...walaupun saya bukan guru mana2 pasukan beruniform..tp, disebabkan saya adalah penyelaras (ketua bagi semua pasukan unit beuniform) maka, saya perlu menghantar pelajar utk bertugas semasa kejohanan itu berlangsung....

Best..mmg best...kalau x yah g skolah...
Best..kalau x yh mengajar...

tapi...lagi TAK best..bile x mengajar..budak x blajar..tp ade SEMINGGU lagi nk exam...bebudak saya byk yg habis cover topic yg masuk dlm exam..cam ne tu???haru tau...lagi haru sebab, saya kene buat mcm2 handout/latihan utk isi masa mereka dikala saya tiada...susah woooo...walaupun penah g skolah sebab jumpe ragam2 pelajar..tp, lagi penat bile kite sendiri nk kejar utk kaver silibus yg tertinggal....x tau sama ada nk guna enjin turbo ke hape..sebab...students pun pelbagai ragam...haihhh...

so, ini beberapa pesanan utk latihan yg telah saya sediakan...


ni untuk subjek maths form 1 utarid.










English for remove class
ade 4 set semuanya...



so, kepada sesiapa guru yg relief saya sepanjang minggu hadapan..minta hampun mahap ye...dr ujung awning tudung..sampai ujung muncung kasut tumit tu...esp kalau yg kene relief kelas Remove tu...diorg mmg boleh dgr kate bile saye yg masuk..tp takot yg x biase ngn dak2 Remove ni...jgn la tension k...kalau tension ngn dak Remove...ingtlah..bahawa..saya lagi berganda2 keadaanya...setahun woooo..lame rasenye nk habis tahun...huhuh

**ok, itu aje...errr..tau tak..soalan2 exam lom dpt sign Pn.J...haiyoooooo...cm no ni??dan yg best lagi...soalan untuk karnival sc& maths...lom siap lagi...hadoiiiyaiii berganda2....

**ok la..lebih baek g tido kan..mata pun dh ade beg mate dh...bih xyh pikir sgt.. T_T

2 comments:

Ayu Amir said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ayu Amir said...

saya tau stadium tu ktne!!...hehehe

Bagusnya rose, no teacher strategy complete.. ;p