Instagram

Instagram

Thursday, July 9, 2009

bile mase nk hang out ni??

hye..entry kali ni nk crite pasal 3 kali sabtu yg bakal di isi masanya di sekolah...mula dari 11hb...ade Open day from 8-12 noon..then next wik 18hb..aku bwk budak g SMK Tinggi Klang..untuk program Rakan Muda..from 8-5 pm..n 25& 26 th July ade Perkhemahan Perdana kt skolah..aku lak ni yg incharge bhgn makanan n pendaftaran peseta..tp tak siap ape2 lagi..mane nk kejar budak nk join camping lgi..nk discuss pasal menu mase camping pun xde mase..member2 masing2 bz ngn tugas sendiri.. bile masenye aku nk kuar jejalan ni..ari ahad..mmg bz carik duit gak..hohoho..kesian si Syerie yg ternanti2 mase terluangku untuk kluar bergosip ngn die~~sorry Syerie..rasenye..nk tgk Harry Potter n Half blood Prince pun cm tak sempat je..sekuel terbaru HP ni mmg tanak la tinggalkan..cz aku dh tgk semua muvie HP smpi la HP yg kluar mse awl thun 2008 aritu..huhuhu...nanti la aku pikir cam ne ye..schedule pack ni...
aku lak minggu ni soh students hantar buku latihan n nota..lame tol aku tak semak..dah tu..bile dh hantar..habis penuh atas meje aku tu..n tingginye ....woooooo~~~ jgn ckp la..rasenye same tinggi ngn KLCC kot (auta je!!!)..aku ngn Diana suke lawan sape yg mempunyai buku pelajar yg paling tinggi..hohoho..penat wooo nk mark sume buku...walaupun mesti ade org kate..'alaaaa...juz mark je kan...asal bertanda sudah..." ye..mmg betul..tp as a teacher..kite mesti la tgk ape yg stdents kite buat dlm buku tu..ejaannye, susunan ayatnye, jawapan betul ke tak..even tarikh ngn hari pun kite mesti kene alert tau!!!!
setakat ari ini...aku dh mengurangkan bebanan meje aku tu dgn berusehe sedaya upaya untuk menanda kesemua buku2 mereka..ni pun ade bawak balik umh menanda gak...
students ni..bila kita tak mintak buku..diorg takkan @ tidak ambil kisah dgn homework yg kite bagi...padahal..kekadang homework @latihan yg kte bagi tu..sebahagiannye akan masuk dalam test @ ujian bulanan...
students skarang mmg bukan mcm students mase zaman aku yg boleh dikategorikan sebagai 'murid yg mendengar kata' huhuhu..(cam up diri sendiri jea)..students skarang..sumenye nak cikgu yg beri...nak suruh buat nota sendiri mmg alamatnye tak buat la...tp thankz pada yg mmg dgr kata cikgu tu...haaihhhh...anak murid..anak murid...
sabar je la rose..tak sampai setahun keje...cabaran la katekan..chaiyok2!!!
ok la...nk smbung mark buku students...

No comments: