Instagram

Instagram

Wednesday, July 15, 2009

fuhhh....*tatau nk tulis title ape*

hello..kali ni nk coretkan crite2 ttg ape yg aku dh buat dlm minggu ni..tak la menarik sgt..tp tgn aku ni sibok nk menaip2 kt keybod ni..minggu ni aku bizi ngn perkhemahan perdana yg bakal di adakan kt skolah aku je..25 & 26 julai ni..so,aku mengambil tugas untuk me'lobi' n mem'promote' students untuk join camping ni..stakat ni yg berdaftar tak mencapai target lg..haihhh..tiap2 ari duk kire duit yuran camping..naik kelabu mate aku ni...
td kt skolah ade 2 meeting..continuously..yg pertame tu meeting ckgu2 petang..pastu yg kedua meeting pasal camping..meeting yg pertame tu..kurg melibatkan aku..tp take note gak la ape yg penting..tp meeting ke2 tu..yg best..aku bg tau pasal statistik pendaftaran n pgrsn makanan..huhuh..honestly...byk lg rupenye yg aku kene improve..

1) tingktkn usehe untuk melobi students utk join camping ( dh buat..tp students amik borg je..bayarnye lom lg..)
2) senarai nama pelajar perlu di asingkan ikot L n P... (aku tak terpikir pulak..thanks bg tau)
3) dh asing L & p..kene asingkan ikot kaum lak (hohoho..mesti cm tu ye?? pasni aku buat )
4) asingkan students yg vegetarian & students yg main blasah makan je...(ooooooo...)
5) kene tanye students..same ade diorg ade khemah sendiri @x..kalu ade..soh bwk mse camping..kalu tak de..kene byr rm4 per person...kalu tak gak..bdk2 tido kt kelas je..tp itu bkn name perkhemahan lak kan??hmmmm (ok ok..take note dh tadi...)

**many thanks to PK Koku n Penyelaras Program perkhemahan.**sye budak baru blajar...i've no experience to handle all these things..**

nasib baik tak soh cikgu2 ni (termasuk aku) kene masakkan mknn utk peserta..kalu tak...mesti jd ntah pape...hahaha...nasib baik soh buat air je...huh!selamattttttt...tp yg lg 'best'....aku tanak tido kt skolah....cukuplah aku ade di siang hari sahaje ok..tamao tamao....yg best nye mse meeting td..aku ngn beberape org ckgu mencadangkan agar kami tido sahaja di bilik akademik @ bilik mesyuarat kt skolah tu..sbb..2 bilik tu..ade air-cord..so, kami akan tido dgn selesa sambil2 melayan internet (especially di bilik akademik tu..)tak pun..angkut broadband sendiri..layan tenet n fb...layannnnnn...

tp dgr aktiviti yg dicadangkan oleh fikri tu..cm menarik je...tp pape pun..aku tak nk pikir keje org lain..pikir tugas aku yg msh perlu diselesaikan...ok..jumpe lain kali..

No comments: