Instagram

Instagram

Saturday, July 4, 2009

::dibwh satu bumbung n jauh dimata dekat dihati::

salam semua..bkn takde crite nk kongsi..tp byk sgt smpi tak tertulis la kt blog ni...minggu ni kire best la gak walaupun tunggang langgang gak kerje aku kt skolah tu..huhuh..tp mmg minggu ni diisytiharkan minggu paparazi n mamarazi kt skolah tu..haha....pasal ape..bia aku seje yg tau..mmg saje di secret kan..hahahahahhahhahaa..nk tergelak pun ade ngn 'lakonan' n 'permainan' aku yang sememangnye tak layak bergelar 'pelakon' @ 'pemain'..hahaha..suspen lagi..sori la korg..mmg aku sengaje memasukkan unsur2 suspen yg agak berlebihan dlm entry kali nii..

bile recap ape yg terjadi dr ujung minggu lepas smpai ke minggu ni..sumenye buat aku geli hati smpi kekadang tersenyum sendiri..hahaha..*rose, ko ok ke ni??*..errrrr..ok kot..sihat je ni..

apsal lakonan aku tak menjadi eh??haha..biar lah...asal aku bahagia sudey..bahagie ke?? teettttttttt...

entry kali ni tak berkaitan langsung dgn tajuk nye..hahaha.....minggu ni aku dh setelkan borg penyertaan perkhemahan perdana SMKSA 09
s
ari sabtu ni cdg nye nk tgk muvie ngn Syerie..nk tgk transformers kt mane..?tak tau lagi..but...aku dpt bad story drnye yg die tak available cz Syerie nk balik kg..baru cadang nk rembat heels 2 @3 pasang n shopping baju 3@ 4 helai...bile mau ketemu ya Syerie!!!kangen deh sama kamu...bile Syerie ley kuar ngn aku..aku ade prog lain kt skolah..aku ngn anak2 murid ku nk mengecat kelas kami..duit pun dh kumpul, cat pun dh beli..so, esok kami akan makeover kelas itu..u ols tunggu nex post ok...

ari ahad lak..bz ngn tusyen..dh lame dh aku tak ngaja maths ngn add maths kt budak ni..since cuti sekolah aritu..aku lak asyik bz je ari ahad..sori ok...hmm..pas tusyen, aku plan nk kuar jejalan..g mane??ntah!tak tau lagi..ikot kaki melangkah je...yg penting..seminggu ni otak aku dh jam tgk buku2 ngn kerje2 sekolah...haihhhh..cikgu..cikgu...

ok..c u nex post!!

No comments: