Instagram

Instagram

Friday, July 24, 2009

off to camping again..

hye sume...seminggu gak aku tak update blog aku ni..semenjak minggu lepas lagi dh membizikan diri ngn persiapan camping..*caya la rose*huhuhu..tetibe puji diri sendiri lak..



saat aku menaip post ini..segala persiapan (utk bhgn aku je la ye) sudah siap..hope takde sebarang kesulitan berlaku esok..


ape yg aku dh buat :


**1** senarai nama peserta mengikut pasukan beruniform..diorg dtg..then check nama, dan bley tahu diorg kumpulan mane..(siap dh..fening la tgk name byk sgt...)


**2** senarai nama semua peserta untuk tujuan keje2 menaip sijil..(itu bukan urusan aku utk taip menaip lagi ye...)


**3** senarai penuh setiap ahli kumpulan..sumenye ade 16 kumpulan.L: 7 kumpulan. P: 9 kumpulan..


**4** label utk meja pendaftaran..(done!)


**5** nego about foods (done!)


**6** nego pasal pinjaman peralatan bancuh air (done! tp bkn aku je yg buat tau..ade kakak2 senior yg telah diagihkan tugas..tq for ur coorperation..)


**7** name tag peserta..siapppppp dahhhh...


ni la tag yg aku create sendiri gune publisher...huhuh..burok gile..tp adat la..mmg aku tak sekreatif org lain..mmg looser a dlm bab2 mereka cipta..huhuhu..tp sumenye selesai..thankz to my students yg sudi menolong laminate, memotong kertas2 ni,memotong tag yg dh laminate tu, then potong2 tali lagi..pastu korg nk tolong lagi mase ari pendaftaran..mmg terbaekkkk la korg..tenkiuk2...wt mse ni..cikgu bley ckp tenkiuk je ye..sng2 ckgu balas smule ape yg u ols dh tolong tu ye...

tau tak..mse aku start on9 td..(lebih kurg dlm kol 8.30 cm tu..) ade 2 org students aku yg bersemangat nk g camping sampai tulis status kt YM die "camping"..huhuh..mood camping tol la..bagussss....ni yg sorg lagi die tulis.."nk g kuar jap nk beli makanan ringan"...FYI..mse aku bg briefing kt diorg..dlm kertas senarai yg perlu dibawa salah satunye ialah..'makanan ringan'..so,dis student mmg menyiapkan kelengkapan utk die berkhemah..bagus la..

dulu mse skolah..jarang g camping..aku kan tak suke kesane kemari..cume skarang ni je dh panjang pulak langkahnyeee...huhuhu..

ok lah..aku pun dh berkemas baju sikit2..yg best nye..aku tak kene tido kt skolah..aku balik umh..yeay..ley ronggeng2 mlm sbtu esok...ok..jumpe lagi..chow~~

No comments: