Instagram

Instagram

Tuesday, July 7, 2009

off to Goldcourse =)

hallluuu...lame dh tak taip menaip dlm blog ni..tp kali ni aku nk bercerite tentang pemergian ku ke Goldcourse, Aussie...lallalalalala...opsssss!!!bkn!!kt Klang je Goldcourse tu..mane mampu nk g Aussie tu..lebih baik aku g bercuti kt Korea Selatan..ley g tmpt shooting winter sonata tu..*dengan harapan yg tinggi menggunung ni!!*
Ok, berbalik crite kt GC ni..aku kene g Gc cz aku dilantik sebagai pegawai bagi Majlis Meraikan Kejayaan Kontinjen Selangor Bagi MSS Selangor..yang mane Selangor menjadi juara dalam banyak acara sukan..so, kalu dulu aku join untuk MSSM Catur..skung ni sekali lagi join untuk incharge MAjlis PEnutup..kerje aku sampai peringkat kebangsaan ni wey..cayalah rose...*wink* F.Y.I kali ni dah masuk kali ke 5 aku join sebagai AJK Dokumentasi (termasuk peringkat sekolah, daerah & negeri)..woooo~~
aku kuar umh kol 8 pg cz event dikatakan bermula pada pukul 9 pagi..tp hampeh..event start kol 10.30pg..mengantuk aku dibuatnye nk menunggu majlis start..



dlm kol 11pg ke atas tu..aku pun g setting laptop ngn LCD n audio system sekali kt dlm Emerald Grandballroom..everything ok..so, aku pun g la online kt dlm ballroom tu..majlis penutupan mule kol 2 ptg...kene tunggu lagi..sempat gak la aku snap beberapa pics sebelum majlis bermula..


sori kpd sesiape yg beranggapan aku g Goldcourse, Australia tu..ni kt Klang je...insyaAllah ade rezeki n ade org yg sanggup seponser aku g Australia..sila la contact aku ye..
ni la majlis yg aku attend ari ni..



pemandangan dlm Emerald Grandballroom sebelum para pemenang tiba..




decoration yg menarik..prepared by SMK Bukit Kuda,Klang..



ade nampak skrin kt dpn laptop tu??..ni laptop aku..so, aku kene incharge presentation kt dpn hadirin tau..nebes tau kalu tetibe ape yg aku setting tu tak menjadi..malu sekolah aku...tp..alhamdulillah..sumenye ok arini...

pastu hbs majlis..kitorg makan..mknn mmg stok2 yg terbaekkk..mmg lapar giler kitorg cz dr pg cume sarap je...then kitorg balik dlm kol 4 ptg..tp majlis lom habis sepenuhnye..aku pulang dgn gembiranye tp penat..huhuhu..owh ye..ni pic aku ngn kak sufiah..


No comments: